Ga naar inhoud


Uitzendinggemist/RTL XL via Airplay plugin (iOS/Android)


Ramsdorferpils

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb mijn Airplay nu op mijn Dm8000 ik kan er nu bij via Applicaties,maar ik kom er nu achter dat Airplay voor mac/Os is en nog niet met Android werkt een vervanger daarvoor is er niet geloof ik.Dus bij mij zal het voorlopig niet werken.

 

Voor Android zoek ff in Play store naar "Twonky". Doet precies hetzelfde als airlayer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo,

 

ik heb een iphone 4,nieuwe ipad ,dreambox dm800 pvr ,airplay plugin geïnstalleerd zie hem ook in de dreambox kan hem starten,

ik heb van alles geprobeerd maar krijg met geen mogelijkheid airplay knop om mijn iphone of ipad,moet ik misschien bepaalde poorten openzetten of moet in airplay de eth0 worden veranderd naar lan (zou niet weten hoe is geen optie voor).Kan het misschien zijn dat de tele2 geen upnp ondersteunt.wie kan mij nog van tips voorzien die nog niet genoemd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
  • 11 maanden later...

De Dreambox is al een schitterend apparaatje, maar het zou nog erg mooi zijn als we eindelijk uitzendinggemist zouden kunnen bekijken via de box. Er is op dit gebied nooit iets geweest (althans niets wat langdurig) werkte. Het zou ooit via Hbbtv kunnen werken als de Dreambox een webbrowser krijgt. Dit is echter nog niet het geval.

 

Maar er is nu hoop. De Airplay plugin van hellmaster! Deze plugin maakt het mogelijk om bv je fotos/videos van je iphone naar de dreambox te streamen. Dit werkt perfect. Ook youtube filmpjes gaan. Duitse mediatheken a la uitzendinggemist werken ook al (zdf mediathek, rtl). Ook als ik in nederlandse app zit zie ik het airplay symbol, maar hij gaat meteen op pauze of speelt niets af. Ik heb de ontwikkelaar mijn log files gestuurd, maar hij kon er niets mee omdat er blijkbaar country restrictions zijn. Misschien dat het maar een klein probleempje is, ik ben niet zo thuis in python development. Het zou mooi zijn als iemand hier op het forum misschien eens naar mijn log files zou kijken en een beetje speelt met het airplay plugin. Het zou super zijn als we het aan het lopen zouden krijgen. Via de app RTL365 krijg ik bijvoorbeeld de filmpjes wel op de box! Ook nos.nl werkt.

 

Hier het draadje op iHAD:

http://www.i-have-a-...threadid=166124

 

en in de bijlage mijn log files (ps: ik heb uitzendinggemist/rtlxl uitgeprobeerd via de ipad)

 

mvg,

ramsdorfer

Werkt super dank voor de tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...