Ga naar inhoud


Mpeg 2 op Panasonic plasma HDTV Type TH-42PY700


stuk

Aanbevolen berichten

Volgends de manual moet mijn Panasonic HDTV type TH-42py700 mpeg 2 bestanden afspelen via het SDHC slot, dit is mij nog niet gelukt, wel wordt Jpeg afgespeeld.

Zou iemand mij van een Mpeg 2 bestand willen voorzien zodat ik zeken weet of het aan mij ligt of aan de TV?

Alvast vriendelijk dank,

 

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


neem een gratis coder programma zoals super of mediacoder (google maar) en je kunt bijna elk video fragment omzetten naar mpg2. Je kunt naar hartelust uitproberen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stuk
Ik heb echt verschillende Mpeg-2 bestanden geprobeerd.
Enig idee of het te maken kan hebben met het feit dat ik een SD en niet een SDHC kaart gebruikt.


Lijkt me niet. Een SDHC kaart kan groter en sneller zijn, maar een standaard kaart zou snel genoeg moeten zijn voor Mpg 2

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Mediacoder gedownload en een bestandtje geconverteerd naar een Mpeg2, helaas weer niet.

Jpeg-bestanden zijn geen enkel probleem maar de Mpeg2 bestanden vertikt tie.

Ik heb overigens ook een Panasonic DVD-recorder met een SDHC slot ook hier werkt tie niet dus het lijkt me sterk dat het aan de apparatuur ligt.

Ik heb diverse bestanden geprobeerd en diverse Mpeg2 bestanden gecreerd met diverse conversie programma's dus ik krijg steeds meer het vermoeden dat het toch een SDHC ipv SD moet zijn.

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik denk dat het niet uitmaakt welke kaart dat je gebruikt.

Ik probeer het al een paar dagen met een sdhc kaart van 8gb en krijg op het scherm ongeldige afspeel file.

Trouwens is het jou al gelukt om een filmpje af te spelen via het kaartslot?

Gr,Martco.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet heel goed de manual (pana) lezen voor gebruik van sd slot

de bestanden (mpeg) dienen in een bepaalde map te zitten die je op de kaart moet zetten Het is een map in een map in een map met bepaalde namen!!

 

 

Maar het beeld is dan nog klote !

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...