Ga naar inhoud


DUO TWIN LNB merk Smart


marcow

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Omdat ik ook de ASTRA 23.5 zenders wil ontvangen en hiervoor

een DUO TWIN LNB nodig heb , wil ik vragen of ik de onderstaande LNB ( ***geen-reclame*** ) kan gebruiken of toch beter de door Canal Digitaal aanbevolen HIRSCHMANN DUO LNB kan

installeren.

Mvg Hans

 

 

Smart titanium twin LNB 0,1 DB

 

 

 

Productafbeelding

Afbeelding 1 Grote afbeelding

 

 

Smart Titanum Twin LNB

 

M.b.v. de 'Titanium Edition' - LNB's van Smart ontvangt u eerste klas kwaliteit en de allernieuwste technologie. De compacte, kwalitatief hoogwaardige KU-band-converters zijn de sleutels tot de digitale wereld van de televisie. Met een grote mate aan stabiliteit van de resonatoren, de toepassing van extreem ruisarme HEMT-transistoren en een doordachte productietechnologie is het Smart gelukt om opnieuw een topproduct op de markt te brengen.

 

Bestnr.: 942095 - 89

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met een 60 cm schotel zou ik, als je niet zeker weet of die Smart daar

(ook) voor geschikt is, kiezen voor de aanbevolen Hirschmann Duo LNB.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smart Titanum Twin LNB is heel wat anders dan een DUO TWIN LNB je haalt de boel nu een beetje door al kaar een twin lnb is voor twee ontvangers duo twin lnb is voor twee ontvangers en twee verschilde satellieten astra 19,5 en 23,5

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoor nog geen reactie is wel handig voor mensen met het zelfde probleem , en niet weten wat het alle maal betekent

 

als je een lnb bij #@$@##@$@##!@ wilt kopen dan moet je deze hebben

Smart Monoblok Twin Titanium LNB

Bestnr.: 942065 - 89

deze is gelijk aan DUO TWIN LNB van cd

maar wel een groot prijs verschil

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je dit ook nog even lezen Wolff die foto bijlage hoort hier bij.

 

Smart Duo Twin Lnb

 

 

Duo Twin Smart Lnb 60 past op elke schotel 60 Astra 1 (19.2) en Astra 3 (23.5) via ??n monoblock te ontvangen. Beschikt over 2 onafhankelijke outputs en is dus aan twee tuners te koppelen. De Satellietprovider SES-Astra liet in nauwe samenwerking met CanalDigitaal de Duo LNB 60 ontwikkelen (monoblock) dat geschikt is voor ontvangst van de voor in Nederland twee belangrijke satellietposities : de Astra 1 en de Astra 3. Voor veel schotelbezitters zal de Astra 3 positie in 2007 belangrijk worden ; de regionale zenders, die momenteel nog via de Astra 1 worden uitgezonden, zullen medio 2007 verhuizen naar de Astra 3 positie. Willen huidige (en toekomstige) schotelbezitters deze kanalen kunnen blijven ontvangen dan is een aanpassing van de huidige installatie helaas noodzakelijk. Het voordeel is echter dat CanalDigitaal wellicht verdere uitbreidingen van haar pakket (zoals mogelijk meerdere themakanalen en HDTV kanalen) eveneens via deze Astra 3 positie zal gaan uitzenden. Nu is een combinatie van twee satellietposities in ??n schotelantenne op zich niets bijzonders (zie onze Visiosat Bi-Satellite -, Wavefrontier Toroidal - , Triax multifeed - en Technisat MultyTenne schotels). Sterker nog : veel van de oplossingen die er reeds zijn geven meer en betere mogelijkheden. Wat dit monoblock bijzonder maakt is dat deze speciaal voor relatief kleine schotels is gemaakt (60cm) en ??k met het (oude) ToneBurst signaal overweg kan. Dit komt voor vele schotelbezitters goed van pas omdat o.a. de Philips DSR 2210 en DSR 2211 niet met de moderne DiSEqC protocollen overweg kunnen om de moderne switches te laten schakelen

post-33015-1318260620,311_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom

Duo Twin Smart Lnb 60 past op elke schotel 60 Astra 1 (19.2) en Astra 3 (23.5) via ??n monoblock te ontvangen.

Het feit dat er staat dat deze LNB past wil naar mijn mening nog niet zeggen dat deze LNB ook optimaal op een 60cm schotel optimaal presteert.
Ik geloof er althans niets van.
Zelf heb ik enige tijd geleden ook een vergelijkbare LNB ook eens op een 60cm schotel toegepast en het resultaat was niet bepaald om naar huis te schrijven.
Nadat ik een 80cm had gekocht was het resultaat uitstekend.
Dus ik zou de topic starter aanraden om een passende LNB voor zijn 60 schotel te kopen of anders een grotere schotel.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...