Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies. Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy    Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Registreren op sat4all.com is gratis. Als je registreert kan je gebruik maken van veel meer functies zoals de uitgebreide zoekfunctie, het plaatsen en beantwoorden van berichten, berichtnotificaties ontvangen als iemand een bericht geplaatst heeft in een forum dat je graag volgt, je kunt een persoonlijk profiel aanmaken en direct met andere leden communiceren. Wordt dus nu lid!

elevation

• Login om te beantwoorden
2 reacties in dit onderwerp

#1 Offline Gast__* - Geplaatst: 10 juni 2004 - 18:57

Gast__*
  • Gasten
ik ga op vacantie door frankrijk en spanje hoe kom ik te
weten bijvoorbeeld bij lyon wat de elevation hoek is
van mijn schotel.is [color:"red"] [/color] daar een lijst van

#2 Offline Duikertje - Geplaatst: 10 juni 2004 - 20:35

Duikertje

Sat4all Freak

• Leden
  • 865 berichten
Weet het niet zeker of het er staat maar ga eens op de website van astra kijken misschien kan je het daar vinden.
Hier is het adres.

Rebox RE4200 pvr HD - Topfield: TF5000ci - Visiosat Big Bisat - Astra 28,2\23,5\19,2 \Hotbird

#3 Offline trust - Geplaatst: 10 juni 2004 - 20:51

trust

Sat4all Core Member

• Leden
  • 5606 berichten
  • LocatieNijmegen
Op lyngsat.com kun je de sat aanklikken die je wilt zien , en daarna op de landkaart de positie waar je zit .
Je krijgt dan de gegevens te zien .

Gr. Trust Ook wat niet in een folder staat kan een bevredigend resultaat opleveren !

C-Tech HD 5000-C+ (Dr.HD F16) Maxdigital XP1000 / Skybox S9HD / Maxplus 2100 / Openbox F500 Triax 78  28.2 / 23.5 / 19.2 / 13
120cm DeltaStar Gregorian 46º oost - 61º west met 36 Volt  RM120 H2H Rotor Usals bestuurd + elevatie control

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht