Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies. Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy    Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Registreren op sat4all.com is gratis. Als je registreert kan je gebruik maken van veel meer functies zoals de uitgebreide zoekfunctie, het plaatsen en beantwoorden van berichten, berichtnotificaties ontvangen als iemand een bericht geplaatst heeft in een forum dat je graag volgt, je kunt een persoonlijk profiel aanmaken en direct met andere leden communiceren. Wordt dus nu lid!

Foto

hoe foto uit email halen ?

• Login om te beantwoorden
4 reacties in dit onderwerp

#1 Offline djpetit - Geplaatst: 24 mei 2007 - 08:20

djpetit

Sat4all Fan

• Leden
  • 515 berichten
medesatters,

ik heb een email van iemand gekregen met daarin foto's verwerkt. Hoe kan ik nu de foto's uit deze email halen. Op de afbeelding klikken met de rechtermuisknop werkt niet. Ik kan dan alleen de foto kopieren (naar bijv. word). Alleen heb ik daar dus niks aan aangezien ik de foto wil opslaan als bijv. jpg. De foto's zijn nl niet in de email opgeslagen als bijlage. Is er toch een manier om deze foto's uit de email te halen ?

bvd,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

#2 Offline D.Quijote - Geplaatst: 24 mei 2007 - 08:45

D.Quijote

Sat4all Core Member

• Leden
  • 4210 berichten
  • LocatieMarbella
Je kan print screen doen, daarna je foto programma openen en plakken als nieuwe afbeelding.

Salu2, D.Quijote

Showbox HD evolution; M7 sat; DRS 7121; X-Sat 401.

4 schotel op het dak, en 5 in de kelder

#3 Offline Newbie - Geplaatst: 24 mei 2007 - 11:40

Newbie

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1585 berichten
kopieren en plakken in een map?
*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

#4 Offline Gast__* - Geplaatst: 24 mei 2007 - 12:16

Gast__*
  • Gasten
Citaat:
Ik kan dan alleen de foto kopieren (naar bijv. word). Alleen heb ik daar dus niks aan aangezien ik de foto wil opslaan als bijv. jpg.

Naar Paint kopiëren moet dan toch ook gaan?

JJK

#5 Offline Jean-Claude - Geplaatst: 24 mei 2007 - 13:23

Jean-Claude

Sat4all Core Member

• Leden
  • 2650 berichten
als die foto niet als attachment is meegestuurd, dan bestaat er een dikke kans dat je html-bericht gekregen hebt waar een link naar de foto in verwerkt zit.
in dat geval zou je die foto in je "temporary" directory van internet explorer moeten terugvinden, onder één of andere exotische naam.
DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht