Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies. Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy    Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Registreren op sat4all.com is gratis. Als je registreert kan je gebruik maken van veel meer functies zoals de uitgebreide zoekfunctie, het plaatsen en beantwoorden van berichten, berichtnotificaties ontvangen als iemand een bericht geplaatst heeft in een forum dat je graag volgt, je kunt een persoonlijk profiel aanmaken en direct met andere leden communiceren. Wordt dus nu lid!

Foto

Lenovo Thinkpad Tserie Type 6464, bios wachtwoord kwijt, hoe achterhalen ?

• Login om te beantwoorden
4 reacties in dit onderwerp

#1 Offline Loui (K) - Geplaatst: 16 augustus 2009 - 15:00

Loui (K)

Sat4all Core Member

• Leden
  • 4765 berichten
  • LocatieAlmere Haven
Mijn vriendin heeft een wachtwoord in haar laptop (Lenovo Thinkpad Type6464)zitten maar nu weet ze het wachtwoord niet meer hoe kom ik hier weer in?Er komt gelijk bij het opstarten een slotje in beeld voordat de hardeschijf of cdrom op kan starten.

#2 Offline Big fellow - Geplaatst: 16 augustus 2009 - 15:14

Big fellow

Sat4all Core Member

• Leden
  • 3617 berichten
Laat je vriendin er maar hard over nadenken want dit wachtwoord kan alleen worden verwijdert door IBM. Maar daarvoor willen ze wel eigendoms bewijzen zien... (Aankoop factuur etc) En het is niet gratis zover als ik weet.

Dit is gedaan om gevoelige informatie te beschermen als de laptop wordt gestolen... Ook de harde schijf is hardware matig beveiligt, dus het plaatsen in een andere PC/laptop zal niet gaan werken.
You can never solve a problem on the level on which it was created... -- Albert Einstein

#3 Offline Loui (K) - Geplaatst: 16 augustus 2009 - 17:04

Loui (K)

Sat4all Core Member

• Leden
  • 4765 berichten
  • LocatieAlmere Haven
Dat vermoeden had ik al,ik geloof wel dat ze de papieren nog heeft,maar weet het niet zeker.Heeft ze weer wat te doen.hihih

Mijn handtekening is zoals gewoonlijk niet te lezen.
PD1LOI

Dreambox DM8000HD-PVR en Wavefrontier T90.En OpenPli 4.0 En HTC OneX

#4 Offline wonderboy - Geplaatst: 28 augustus 2009 - 19:12

wonderboy

Sat4all regular

• Leden
  • 135 berichten
Zijn progjes voor deze serie.
Spreek uit eigen ervaring.

#5 Offline Poetsdoekje - Geplaatst: 28 augustus 2009 - 22:48

Poetsdoekje

Sat4all Core Member

• Leden
  • 3105 berichten
Origineel bericht van: Loui (K)
Mijn vriendin heeft een wachtwoord in haar laptop (Lenovo Thinkpad Type6464)zitten maar nu weet ze het wachtwoord niet meer hoe kom ik hier weer in?Er komt gelijk bij het opstarten een slotje in beeld voordat de hardeschijf of cdrom op kan starten.

Kun je H I E R (klikkerdeklik) wat mee?
En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse