Ga naar inhoud


Zoekmachine "malware" vraag?


Gast Looking

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk heb ik iets geinstalleerd waar wat rottigheid in zat! Sinds kort als ik iets bij Google zoek en ik klik op de link, dat ga ik niet naar de goede site maar wordt naar sites zoals chinaontv geleid. Wat kan ik hier aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ja daar heeft die arme Looking nogal wat aan, je moet er even wat meer werk van maken. :D

 

Mailware Bytes -------------- >>> KLIK <<<

Ad Aware ------------------- >>> KLIK <<<

Microsoft Security Essentials - >>> KLIK <<<

 

Maar hier zoals ik dit zou doen >>> KLIK <<<

 

Maar je hebt em in iedergeval wel goed op weg gezet laugh

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Ja ja daar heeft die arme Looking nogal wat aan, je moet er even wat meer werk van maken. :D

Mailware Bytes ------------- >>> KLIK <<<
Ad Aware ------------------ >>> KLIK <<<
Microsoft Security Essentials >>> KLIK <<<

Maar hier zoals ik dit zou doen >>> KLIK <<<

Maar je hebt em in iedergeval wel goed op weg gezet laugh


Sorry, maar ik was al kansloos bij geboorte. Via keizersnee ter wereld gekomen dus lui per definitie wink

Maar thx voor je aanvulling, maar goed dat er nog steeds mensen met meer initiatief dan ik zijn smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: leo1949
Ja ja daar heeft die arme Looking nogal wat aan, je moet er even wat meer werk van maken. :D

Mailware Bytes ------------- >>> KLIK <<<
Ad Aware ------------------ >>> KLIK <<<
Microsoft Security Essentials >>> KLIK <<<

Maar hier zoals ik dit zou doen >>> KLIK <<<

Maar je hebt em in iedergeval wel goed op weg gezet laugh


Sorry, maar ik was al kansloos bij geboorte. Via keizersnee ter wereld gekomen dus lui per definitie wink

Maar thx voor je aanvulling, maar goed dat er nog steeds mensen met meer initiatief dan ik zijn smile


En niemand heeft natuurlijk ooit van Google gehoord waar je die namen gewoon in kan typen notabene meestal de eerste hit die je tegen komt dan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: leo1949
Ja ja daar heeft die arme Looking nogal wat aan, je moet er even wat meer werk van maken. :D

Mailware Bytes ------------- >>> KLIK <<<
Ad Aware ------------------ >>> KLIK <<<
Microsoft Security Essentials >>> KLIK <<<

Maar hier zoals ik dit zou doen >>> KLIK <<<

Maar je hebt em in iedergeval wel goed op weg gezet laugh


Sorry, maar ik was al kansloos bij geboorte. Via keizersnee ter wereld gekomen dus lui per definitie wink

Maar thx voor je aanvulling, maar goed dat er nog steeds mensen met meer initiatief dan ik zijn smile


En niemand heeft natuurlijk ooit van Google gehoord waar je die namen gewoon in kan typen notabene meestal de eerste hit die je tegen komt dan.



Als je nou eerst eens de post leest met je grote mond,zie je toch dat als hij google gebruikt,hij op een vreemde site terecht komt.
Ik heb een hekel aan figuren zoals jij,die het denken uitgevonden te hebben en comentaar geven op de hulp van anderen,zonder eerst zelf te lezen.

stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sevensheaven
Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: leo1949
Ja ja daar heeft die arme Looking nogal wat aan, je moet er even wat meer werk van maken. :D

Mailware Bytes ------------- >>> KLIK <<<
Ad Aware ------------------ >>> KLIK <<<
Microsoft Security Essentials >>> KLIK <<<

Maar hier zoals ik dit zou doen >>> KLIK <<<

Maar je hebt em in iedergeval wel goed op weg gezet laugh


Sorry, maar ik was al kansloos bij geboorte. Via keizersnee ter wereld gekomen dus lui per definitie wink

Maar thx voor je aanvulling, maar goed dat er nog steeds mensen met meer initiatief dan ik zijn smile


En niemand heeft natuurlijk ooit van Google gehoord waar je die namen gewoon in kan typen notabene meestal de eerste hit die je tegen komt dan.



Als je nou eerst eens de post leest met je grote mond,zie je toch dat als hij google gebruikt,hij op een vreemde site terecht komt.
Ik heb een hekel aan figuren zoals jij,die het denken uitgevonden te hebben en comentaar geven op de hulp van anderen,zonder eerst zelf te lezen.

stef


En ik heb er een hekel aan als mensen een grote bek opzetten als ergens over heen gelezen wordt. Overigens bestaan er meer zoek machines dan alleen Google.

Ik was iets te ver naar beneden gescrold en daardoor viel de eerste zin weg... sorry daarvoor.

Overigens worden er in het algemeen veel vragen gesteld die door 1 of 2 zoekwoorden in google te zetten 26321 antwoorden geven.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij had net als ik in de gaten dat hij een probleem had met Google, daarom had ik even voor de TS op Google gezocht en de linkjes geplaats.

Ik ben wel benieuwd of Lookings probleem al opgelost is en hoe hij dit gedaan heeft?

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Looking heeft geen problemen met Google, hij heeft problemen met IE. Zijn browser is gekaapt.

 

En dat kan heel vervelende problemen geven!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Looking heeft geen problemen met Google, hij heeft problemen met IE. Zijn browser is gekaapt.

Ik durf te beweren dat hij een BHO (Browser Helper Object) heeft geïnstalleerd "gekregen"... eek
Gelukkig bestaat er een BHO Remover waarmee ik al veel ellende heb weten op te lossen.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, inderdaad een BHO. Alleen hoop ik dat dat tool afdoende is. Het dateert al van 2006 en werkt dus mogelijk niet onder Windows-7.

 

Daarnaast moet je je afvragen hoe hij aan die BHO is gekomen. Mogelijk zit er nog veel meer bagger op die PC waardoor die BHO er in no-time weer op staat.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Yep, inderdaad een BHO. Alleen hoop ik dat dat tool afdoende is. Het dateert al van 2006 en werkt dus mogelijk niet onder Windows-7.

Daarnaast moet je je afvragen hoe hij aan die BHO is gekomen. Mogelijk zit er nog veel meer bagger op die PC waardoor die BHO er in no-time weer op staat.

Looking moet zowiezo met Autoruns even kijken wat er allemaal op zijn PCtje opgestart wordt.
Meestal wordt een beetje slimme BHO bij opnieuw opstarten weer vrolijk geïnstalleerd.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt met google was niets meer te linken! Heb BHO Remover er op gezet en zag tweemaal de google toolbar staan. Dus vGnp bedankt! Heb ze er af gehaald en het euvel was verlopen. Die toolbar is binnengehaald met een flashplayer update voor uitzending gemist!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...