Ga naar inhoud


Afspelen iso's , ts , vob en mkv


Satdorus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: TheMystery
mkv en divx kun je afspelen met de mediaplayer, deze is standaard geinstalleerd.

dvd (vob, iso) moet je de dvd player plugin installeren.

Bestanden op je interne hd zetten of op een gemounte netwerkshare en dan kun je met de genoemde plugins er naartoe browsen en afspelen.

.mkv hapert bij mij, vooral aan het begin van een HD aflevering. Zijn er instellingen voor buffering o.i.d.?
Of wellicht een andere plugin player?

Groeten,

Patrick

 

VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat haperen heb ik af-en-toe ook. En vooral als er DTS geluid in de MKV zit. Met AC3 heb ik geen geluid problemen. Slechts af-en-toe hapert het beeld. Als ik mijn externe ESATA disk observeer (knipperent lampie) lijkt het wel of er met hele kleine "hapjes" het bestand wordt gelezen. Is het buffer management van de Mediaspeler te beinvloeden?

Vu+ Duo (1 TB HD & OpenPLi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ligt het aan mij(n apparaat) of hebben anderen ook de ervaring dat het afspelen van een DVD(-image) nou niet echt goed werkt.

 

Mijn ervaring is dat de menu's niet goed werken en/of niet exact over elkaar vallen, ik bedoel hiermee dat de menu-tekst en de highlight daarvan niet op elkaar vallen.

Ook valt het geluid weg als je b.v. even pauzeert en echt skippen naar een volgend hoofdstuk gaat ook niet goed.

 

Ik gebruik dan dus de standaard DVD-player die via OpenPLi is te downloaden via het menu.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Nee dat klopt maar je moet ook niet vergeten dat het geen mediaplayer is. Het is een satellietontvanger en alles wat extra kan is meegenomen maar dat blijkt dus (nog) niet perfect te werken.

Ik heb de ontvanger in ieder geval niet gekocht met het doel om deze als mediaplayer te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hannessie
Hier hetzelfde geluids probleem met afspelen van DVD(-image) na
verder spoelen.
Ook kan ik geen ondertitel instellen wie weet raad.


Ondertiteling kan je kiezen met 2e toets van boven links op je afstandbediening, ik druk altijd eerst op OK, dan staat de gekozen ondertiteling in de balk, in ieder geval bij brushedAlu-HD skin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Nee dat klopt maar je moet ook niet vergeten dat het geen mediaplayer is. Het is een satellietontvanger en alles wat extra kan is meegenomen maar dat blijkt dus (nog) niet perfect te werken.
Ik heb de ontvanger in ieder geval niet gekocht met het doel om deze als mediaplayer te gebruiken.


Ben ik wel met je eens hoor.
Maar ik heb verschillende dreamboxjes en die spelen die formaten prima af.
Als de Vu+ dat ook doet kan ik mezelf een dm8000 uitsparen :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Origineel bericht van: Satdorus
Speelt de VU+ Duo probleemloos iso's , ts , vob en mkv bestanden af van een NAS?


ja



Origineel bericht van: kokkie32
nee



Begrijpen doe ik het nog niet als jullie het niet erg vinden crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...