Ga naar inhoud


Hoe speel je mkv bestanden


CB1

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: CB1
Even een update,
Ik was van de pli aardig onder de indruk van de magicHD skin.
Is deze te downloaden voor Newnigma?


Gr Cb1


Nee helaas niet maar Magic EHD is nog mooier, en die kan ook niet in Newenigma2
Het mooist zou zijn als ze deze skins geschikt maken voor CVS image dat zou geweldig zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even off topic

 

Er komt nog een andere skin de Bania skin deze ziet er heel mooi uit maar is nog in ontwikkeling en nog niet te downloaden.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet eens via de mediaplayer... je kunt gewoon via de movie player waar je normaal de opnames mee afspeelt naar de MKV browsen en de MKG afspelen een kijken maar...

 

(via gele toets of eerst een paar keer '..' en dan zoeken naar de harddisk in de media map)

 

Ik begin een vermoeden te krijgen dat met de hotplug de MKV niet gevonden wordt omdat hij misschien niet in de root van die harddisk staat. Misschien wel om te voorkomen dat de hele harddisk wordt afgezocht naar afspeelbare files en dat kan nogal eens een lange geschiedenis worden...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nu in newnigma kan ik gewoon de dir`s openen en de desbetreffende film in een afspeellijst plaatsen.

Ik wil alle films niet in de root van mijn externe schijf hebben.

Die zitten onderverdeeld en dat wil ik zo houden.

Im newnigma kan ik gewoon direct op de hdd kijken.

Slecht opgelost in pli dus.

Als dit veranderd wordt ga ik terug naar Pli maar ik denk dat dat juist een lange geschiedenis gaat worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier de zelfde ervaring met Pli, kan geen bestanden afspelen via apparaten die ik op een USB poort aansluit (ook niet als de bestanden in de root staan)er is gewoon niets zichtbaar.

 

Dit is voor mij een must! Daarom noodgedwongen Newnigma2 op mijn DM8000, terwijl ik liever Pli draai, is ook sneller met zappen dan newnigma2.

 

 

Raar dat het bij anderen wel werkt!?

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen jullie die dan ook niet afspelen als je er naar browsed via de movieplayer? Hier lukt het wel in ieder geval. Via de gele toets kun je dan je externe USB disk als favoriet aan maken. Je moet er ECHT gewoon naar toe kunnen browsen... Via gele toets of een paar keer op ".." totdat je om de root van je box komt dan media en de juist gemounte HDD selecteren.

 

Slechte oplossing is kortzichtig - het is anders. Want met een volle externe harddisk kan het zomaar zijn dat Newnigma lang gaat zoeken, heel lang... en dat is nu eenmaal een "natuurkundige" wet.

 

Citaat:

Im newnigma kan ik gewoon direct op de hdd kijken.

Maar eerst eens iets anders... kun je die harddisk bij PLi wel benaderen, wordt die dan wel gemount? Dit zou eigenlijk moeten zijn (bij mij gaat dat)...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik voor of achter een HD of USB-stick aansluit, meld die zich wel aan, maar op de een of andere manier gaat er dan iets fout met het mounten. Zie ook de naam van het device niet, bij Newnigma2 wel. Zie alleen front of back usb verschijnen in de mediaplayer, blader ik daar na toe is er niets zichtbaar, behalve de USR map die door pli wordt aangemaakt.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Adriano
...Zie alleen front of back usb verschijnen in de mediaplayer...


Weet je zeker dat je een recente OpenPLi 2.0 draait? Want ik heb nog nooi iets van front/back USB gezien in de lijst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier idem.

Ik heb gisteren zelfs van de pli de versie van gisteren gedownload en er in gezet.

Ook het zelfde resultaat.

Via mediaspeler en browsen ook niets te zien.

Als ik de hdd er op aansluit geeft hij automatisch al dat er geen af te spelen bestanden op de hdd staan.

Als ik de pvr toets indruk en naar geel ga ook niets te zien.

In Newnigma gaat het probleemloos.

Ook hier liever pli maar ook bij mij is een must dat ik de hdd kan benaderen.

Dit is iets waar pli toch eens naar moet kijken.

Zodra dit werkt zoals in Newnigma dan ga ik snel weer over op pli want het zappen gaat daar ook inderdaad sneller.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo

Weet je zeker dat je een recente OpenPLi 2.0 draait? Want ik heb nog nooi iets van front/back USB gezien in de lijst.


Zojuist zelf ook maar even getest, maar werkt hier wel op de laatste OpenPli.
De mediaplayer browser geeft zowel een USB Stick als een Front USB Slot weer, op beide krijg ik gewoon de inhoud van de stick te zien en dus ook de MP3-tjes welke ik hier even op had gezet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Screenschot Mediaplayer

 

screenshotkg.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Device & Versions

Devicename:

dm8000

Enigma Version:

May 20 2011-(no branch)

Image Version:

unavailable

Frontprozessor Version:

V7

Webinterface Version:

1.6.8

Tuners

TunerA:

BCM4501 (internal) (DVB-S2)

TunerB:

BCM4501 (internal) (DVB-S2)

TunerC:

Philips CU1216Mk3 (DVB-C)

TunerD:

Philips TU1216 (DVB-T)

Harddisk (ATA(WDC WD10EACS-22D))

Capacity:

1000.204 GB

Free:

557.664 GB

Harddisk (Lexar(JD FireFly)) Dit is mijn USB stick Capacity:

8.019 GB

Free:

-1 MB

Harddisk (Generic(USB CF Reader))

Capacity:

1.044 GB

Free:

844 MB

 

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist even een update gedaan naar de laatste stand van vandaag, was alweer een paar dagen geleden, maar het blijft gewoon werken hier.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...