Ga naar inhoud


Hoe speel je mkv bestanden


CB1

Aanbevolen berichten

@CB1

 

Dump hier eens het resultaat wat je krijgt via telnet...

 

ls /media

 

en

 

df

 

Je harddisk zal in ieder geval daar bij moeten staan... Hier hebben we nog steeds geen resultaten van gezien.

 

Wacht je nu telkens dat je die harddisk automatisch ziet of zo??? Mij is net ook opgevallen dat met de hotplug MKV's niet automatisch herkend worden... maar handmatig de MKV afspelen gaat gewoon wel...

 

We willen heel graag een oplossing zoeken...

 

Ach ja en morgen nog maar eens proberen. Voor de mediaplayer heeft Milo zo'n 3 uur geleden wat gecommit zodat het met hotplug beter zou moeten werken. Maar in iedergeval de harddisk moet wel al gemount worden en of dat wel- of niet gebeurt hebben we nog geen fatsoendelijke terugkoppeling van gehad.

 

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Effe constructief:

 

Sluit die disk eens aan (maakt me niet uit in welk image) en post hier de uitvoer van het commando:

 

Code:
ls -ald /sys/block/sd*/sd*

 

En als wat ik denk met partities aan de hand is, dan kun je de USB harddisk in OpenPLi wel via telnet mounten met:

 

Code:
mount -t auto /dev/sda /media/usb

 

Ik ben nog aan het uitvissen hoe ik partitieloze disks in OpenPLi kan ondersteunen.

 

 

offtopic: Van OpenPLi weet ik tenminste wat er in het image zit. Dat alleen al is voor mij reden genoeg om OpenPLi te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dit antwoord krijg je met de Newnigma img,

 

 

root@dm8000:~# ls -ald /sys/block/sd*/sd*

drwxr-xr-x 3 root root 0 Jan 1 2000 /sys/block/sda/sda1

drwxr-xr-x 3 root root 0 May 21 20:22 /sys/block/sdg/sdg1

 

 

Net vers gedaan.

 

En Milo bedankt dat je er naar kijkt want echt ik switch zo weer terug naar Pli maar dit is belangrijk voor mij.

Aangezien ik met de Dm8000 alleen goed uit de voeten kan wil ik mijn htpc er uit gooien want die speelt gewoonweg mijn 3d content niet goed af (heb ik ook al in het htpc forum over gesproken en hoort daar ook thuis) en de dm8000 doet dit met glans en wimpel.

 

 

 

Gr cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dit juist om de films goed te categoriseren.

En aangezien Newnigma er goed mee omgaat zou dit ook met pli moeten kunnen.

Het is toch kolder om te zeggen al je films in de root te zetten terwijl dit niet nodig is.

Dit is een slechte oplossing.

Ik wil gewoon de mappen zien zoals ik ze op de hdd heb staan, niet meer en niet minder.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die films hoeven ook niet in de root te zitten. We hebben het vermoeden dat er geen partitietabel op je USB-harddisk staat. Hiermee kon zover ik Milo begrijp PLi nog niet mee overweg. Waarschijnlijk zal dat morgen opgelost zijn.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CB1
Ik hoop dat het hier geplaatst word als er veranderingen zijn.


Er zitten wijzigingen in de image, dus iemand met het probleem zal zelf moeten testen.
Dus, wat houdt je tegen?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een online update starte de box niet meer door, bleef hangen in de boot. Ook flashen via de webinterface het zelfde probleem. Weer terug naar de image van 21 mei.

 

 

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets maar ik nam aan dat ook de moeite genomen zou worden dat iemand hier zei "we hebben veranderingen aangebracht probeer maar eens"

Iets veranderen en dan niets meer zeggen dan weet ik ook niet of het veranderd is of niet?

 

Ik ga het testen.

 

Gr Cb1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Adriano
Na een online update starte de box niet meer door, bleef hangen in de boot. Ook flashen via de webinterface het zelfde probleem. Weer terug naar de image van 21 mei.


Dat heb ik ook wel eens met Pli.

Ik verdenk daar de backup (plugin) van. Die backups lijken soms niet helemaal compatible.

Om de boel dan weer aan de gang te krijgen, plaats ik eerst een originele image want die gebruikt de backup niet, hernoem de backup directory op de HDD naar x_backup en zet er dan de nieuwe pli op, waarna ik belangrijke zaken uit de backup handmatig terug zet.
Dan werkt diezelfde pli image wel, dus moet het haast wel aan de backup liggen.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier blijft de pli versie van 22-5 hangen.

Weer terug naar Newnigma.

 

Gr Cb1

 

Sorry ik was bezig om newnigma op de netwerkdrive te zetten toen pli van 22-5 ineens doorstarte.

Dus je moet even geduld hebben.

Hier is ie nu opgestart.

Ik ga even testen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...