Ga naar inhoud


Receiver M7 Sat801 werkt niet helemaal lekker.


umberto707

Aanbevolen berichten

verschillende dingen zijn gelukt zoals een extra satelliet toevoegen met de juiste parameters maar krijgen van div mensen advies om de disecq instellingen in de receiver te zetten alleen niet het advies hoe we dat moeten doen als we de receiver aansluiten op de kabel met alleen turksat zoals die nu op de oude receiver staat aangesloten gaan we de kanalen scannen en zegt de receiver geen zenders gevonden ergens gaat er iets fout maar wat hen jij een idee

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk je diseqc-instellingen in de ontvanger.

 

Waarom schrijf jij geen hoofdletters, komma's en punten? Ik moet je opmerkingen wel 5 keer lezen om er enig hout van te maken. crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antenne Instellen

 

Selecteer de naam van de gewenste satelliet.

Selecteer de optie die je wilt bewerken met de pijlknop en wijzig de gewenste

parameters.

Wanneer je de satelliet en de transponder hebt geselecteerd, moet je de

ontvangststatus van het satellietsignaal controleren. Als het ontvangstsignaal

slecht is, stelt je de antenne anders in.

Alles scannen

je kunt alle kanalen in de voorgeprogrammeerde transponder (TP) krijgen. Wanneer

je deze functie kiest, zoekt de ontvanger alle beschikbare kanalen en slaat de

ontvanger die op in het geheugen.

 

 

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Eindelijk kan ik de m7 sat801 receiver gebruiken.

Na met veel moeite een nieuwe oranje kaart gekregen te hebben ( wat ik niet wist dat dit moest, maar nu doet nu de afstand bediening het ook nog niet.

Batterijen erin helemaal, vol Rode lampje brand als er op de knoppen gedrukt wordt, maar helemaal niets....

Wat ie wel doet is, dat de Philips tv uit gaat als erop knop TV gedrukt wordt.?!??!!!

Wie kan mij helpen met de oorzaak te vinden.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De handleiding van de AB goed doorlezen !

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brobeer dit maar even

 

Wanneer de afstandsbediening raar doet, en andere opdrachten uitvoert dan welke je selecteert, kunt je de onderstaande procedure volgen om dit te herstellen:

 

1)Druk tegelijk op de STB en OK toets. De STB toets knippert nu twee maal.

2)Druk nu op "9" en "1", en direct daarna op OK. De STB toets knippert twee maal.

De afstandsbediening is nu ingesteld op een andere code

Wanneer je om welke reden dan ook deze handeling ongedaan wilt maken volg dan handeling 2)en voer dan 9 en 0 in.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

ik heb ook de m7 decoder met dubbele lens, ik ben al weken aan het proberen om te installeren, maar het lukt niet, ik ben hartstikke a technisch, weet echt niks van die dingen, het grootste gedeelte van het jaar woon ik op het eiland Sardinië en neem dus de decoder mee hier naar toe, maar ik kan dus nog steeds geen Nederlandse tv kijken, ben ten en einde raad, weet niet hoe of wat en ik denk niet dat er iemand van canal digitaal ff naar Italie komt om de boel te instaleren

wie kan mij helpen of beter gezegd wie wilt mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wandaatje,

 

Welkom hier.

Dit forum gaat hier over problemen met de M7

Maar aan de uitleg te zien heb jij andere problemen met de installatie.

Je zal wat meer uitleg moeten geven hoor.

Heb je daar al ooit sat. ontvangst gehad?

Welke installatie heb je?

Sta je goed uitgericht?

 

Als het toch de decoder zou zijn, welke problemen geeft dat ding dan.

 

Eventueel een paar fotos zouden kunnen helpen ( de volledige editor daarvoor gebruiken)

 

mvg.

Wimo01

  • Like 1

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...