Ga naar inhoud

1. Foto
    Feedhunter Rini (10)
  2. Foto
    Sprietje (7)
  3. Foto
    Gene 1225 (7)
  4. Foto
    Loui (K) (6)
  5. Foto
    Sverige (5)
  6. Foto
    Tonskidutch (5)
  7. Foto
    Angeline (5)
  8. Foto
    Amager95 (5)
  9. Foto
    Snoopy (4)

Wat willen deze russiche dames nu echt ?

• Please log in to reply
24 reacties in dit onderwerp

#21 ronaldsl          Geplaatst: 13 december 2011 - 20:35

ronaldsl

Sat4all Core Member

• Members
  • 1094 berichten
Hoi Peterp,

Nee, ik zit niet op bepaalde site's....... maar ik wil die mails wel ff aan je doorsturen hoor....... had er vanmorgen weer 2 !!

Groet,

Ronald

Dit bericht is bewerkt door ronaldsl: 13 december 2011 - 20:37

#22 vGnp          Geplaatst: 07 februari 2012 - 14:00

vGnp

Sat4all Core Member

• Members
  • 3986 berichten
Mijn Spambox is vandaag ook weer erg grappig. Ik post niet op YouTube, doe niet aan social
media zoals LinkedIn, heb niks met AOL en heb nog nooit gehoord dat 'ie te klein zou zijn.

vGnp

Bijgesloten miniatuur

• Spam.jpg

DM8000HD - DM7000S - DM7025+ - Nokia 9500
Stab HH 100 - Funke 99 - Triax 110 - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

#23 digit          Geplaatst: 07 februari 2012 - 19:04

digit

Sat4all regular

• Members
  • 231 berichten
Heb in het verleden ook wel eens van die mails gehad.. het is zo doorzichtig..als je daarin trapt, ben je wel erg simpel

1x heb ik erop gereageerd en mee gespeeld :) .. ze (hij?)  begon een verhaal te vertellen, waar ze woonde,  bla bla
en dat haar moeder in een ziekenhuis lag in rusland ergens..
na de 3de mail vroeg ze of ik wat kon storten.. ik zei dat dat goed was..ze moest maar de gegevens sturen :)

daarna een mail gestuurd met de vraag of ze er blij mee was met het geld.. en dat ik ongerust was over haar (lol)
uiteraard mail terug dat ze niets ontvangen hadden.. en ik zou dan wel weer wat storten..als ze de gegevens nog een keer storten
ect ect :)

zo heb ik die persoon een 20 mails bezig gehouden ..tot ze erachterkwamen dat zij "geplayed" werden ..lol .. was leuk

zijn waarschijnlijk een paar gasten die zoiets naar eehh 10.000? mensen sturen..en er zijn altijd sukkels die erintrappen
één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

#24 peterp          Geplaatst: 09 februari 2012 - 17:04

peterp

Sat4all regular

• Members
  • 244 berichten
ja je moet het zelf weten maar ik zou er nog geen seconde op reageren ook niet voor de grap,of heb je niks anders te doen
juist als je reageerd wordt je bus volgegooid

#25 digit          Geplaatst: 11 februari 2012 - 09:53

digit

Sat4all regular

• Members
  • 231 berichten
ik vond um wel grappig, en nee heb niet veel zo te doen ..anders zou ik hier ook niet zitten ..

wist je trouwens niet dat je afzenders kan blocken? word je ook niet lastig gevallen..lol
En ..daarna nooit niet meer 1 mail gehad van zulke gasten.. misschien ben ik van "een" lijst geschrapt..jammer :)
één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

1 gebruiker(s) lezen dit topic

0 leden, 1 gast(en) en 0 anonieme gebruiker(s)

Inloggen