Nope, sorry. (is trouwens niet wat je eerder opgaf).
Geeft nu aan:
-sh: smartctl: not found
Nog wat combinaties geprobeerd, zonder succes.
eerste gebruikerservaringen Vu Ultimo
Gestart door
alfred de witt
, jan 07 2012 09:23
77 reacties in dit onderwerp
#71 Geplaatst: 21 februari 2012 - 22:55
VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
#72 Geplaatst: 22 februari 2012 - 06:55
Dan zul je even in de plugins moeten zoeken of er iets is wat smart voor je harddisk installeert. Aan bovenstaande te zien wordt dat dus blijkbaar niet standaard in jouw image geinstalleerd.
Of je nou smartctl /dev/sda -a of smartctl -a /dev/sda doet, dat maakt eigenlijk niet uit.
Of je nou smartctl /dev/sda -a of smartctl -a /dev/sda doet, dat maakt eigenlijk niet uit.
VU+ Ultimo met VTI 4.1, VU+ Uno met VTI 4.1
------------------------------------------------------------------------------------------------
CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
#73 Geplaatst: 22 februari 2012 - 16:57
smartctl wordt standaard niet geïnstalleerd in Openpli. Wat je wel kan doen is SystemTools voor PPanels installeren
Via Menu->Applicaties->Groene knop, Downloaden->Extensions->Systemtools for ppanels.
Na het installeren is deze te vinden via Blauwe knop->Ppanels-SystemTools Vs0.81->Internal HDD Information and test-> etc.
Via Menu->Applicaties->Groene knop, Downloaden->Extensions->Systemtools for ppanels.
Na het installeren is deze te vinden via Blauwe knop->Ppanels-SystemTools Vs0.81->Internal HDD Information and test-> etc.
Vu+ Duo (1 TB HD & OpenPLi 2.1 Beta)
Visiosat Bisat G4 Quadro, Astra 1, 2, 3 & Hotbird
3x Inverto twin LNB, 1x Alps twin LNB
Harmony 700
Visiosat Bisat G4 Quadro, Astra 1, 2, 3 & Hotbird
3x Inverto twin LNB, 1x Alps twin LNB
Harmony 700
#74 Geplaatst: 22 februari 2012 - 17:54
Michel, schreef op 21 februari 2012 - 11:47 :
Alhoewel dit werkelijk helemaal niets met 'ervaringen met de VU+ Ultimo' te maken heeft:
...
De volgende keer nieuwe vragen in een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel a.u.b.
Mvg,
Michel
...
De volgende keer nieuwe vragen in een nieuw onderwerp met een duidelijke onderwerptitel a.u.b.
Mvg,
Michel
Het gaat over de ervaringen en niet over open vragen die nu allemaal naar voren komen.
Vragen stel je per topic en thema.
Dan heb je ook in eventuele zoekresultaten "zou je dat specifiek topic / thema" gezocht hebben veel meer kans een oplossing te vinden.
Verzamel - Vragen die van de hak op de tak springen en dus een allegaartje van topics beschrijven zijn extreem inefficient voor derden om te lezen.
JA, lennie heeft het makkelijk, ga maar door, de andere lezers echter NIET.
het niet weten hoe dat te doen is ook een ervaring maar daar zoeken de lezers niet naar.
Dit bericht is bewerkt door Tonskidutch: 22 februari 2012 - 17:55
VU+ Ultimo en VU+ DUO + T55 + triax 4in1 switches + koka coax + Panasonic TH-42PW5EX + QNAP ts 239 pro II + OpenSuse 12.1
_____________________________________________________________________________________________
Können Sir mir sagen, warum Sie in meiner Badewanne sitzen?
_____________________________________________________________________________________________
Können Sir mir sagen, warum Sie in meiner Badewanne sitzen?
#75 Geplaatst: 22 februari 2012 - 18:43
lennie, schreef op 21 februari 2012 - 18:46 :
Ben ik weer. Het kreng vraagt om Vuultimo Login en een Password. 
0000 t/m 0004 geprobeerd, ultimo, vuultimo, geboortedatum kleindochter; niets hielp. Pagina 73 in het manual ook niet, maar dat slaat immers niet op OpenPLi?
0000 t/m 0004 geprobeerd, ultimo, vuultimo, geboortedatum kleindochter; niets hielp. Pagina 73 in het manual ook niet, maar dat slaat immers niet op OpenPLi?
Je hebt nu wel een waarschuwing te pakken omdat je ondanks aanwijzingen van een moderator gewoon doorgaat.
Alle berichten die ik op dit forum plaats zijn een weergave van mijn persoonlijke mening en vertegenwoordigen
niet noodzakelijk de mening van andere sat4all leden, moderators of zelfs de technische beheerders van deze site.
Alle berichten die ik op dit forum plaats zijn een weergave van mijn persoonlijke mening en vertegenwoordigen
niet noodzakelijk de mening van andere sat4all leden, moderators of zelfs de technische beheerders van deze site.
#76 Geplaatst: 22 februari 2012 - 22:09
Je collega denkt er blijkbaar anders over.
Terugbladerend zie ik een hoop gezever over een of andere AZ-box; dat heeft echt niks met VU+ te maken.
Ik zoek het elders wel uit.
Wiz, bedankt tot zover.
Terugbladerend zie ik een hoop gezever over een of andere AZ-box; dat heeft echt niks met VU+ te maken.
Ik zoek het elders wel uit.
Wiz, bedankt tot zover.
VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
#77 Geplaatst: 23 februari 2012 - 14:03
Je kunt natuurlijk ook eindeloos eigenwijs blijven.
Het enige dat ik je netjes gevraagd heb, is je vragen steeds in een nieuw topic met duidelijke onderwerptitel te stellen. En daar denkt Wiz net zo over want als moderators dragen wij hier hetzelfde beleid uit.
Dan draag je bij aan het overzichtelijkheid van het forum. Wil je dat niet, kan je inderdaad beter ergens anders naar toe gaan waar ze dat wel accepteren.
Onze regels gelden namelijk voor alle leden en niet voor alle leden met uitzondering van Lennie..
Mvg,
Michel
Het enige dat ik je netjes gevraagd heb, is je vragen steeds in een nieuw topic met duidelijke onderwerptitel te stellen. En daar denkt Wiz net zo over want als moderators dragen wij hier hetzelfde beleid uit.
Dan draag je bij aan het overzichtelijkheid van het forum. Wil je dat niet, kan je inderdaad beter ergens anders naar toe gaan waar ze dat wel accepteren.
Onze regels gelden namelijk voor alle leden en niet voor alle leden met uitzondering van Lennie..
Mvg,
Michel
#78 Geplaatst: 23 februari 2012 - 17:19
Inderdaad. En zoals Michel zei, maak een topic aan met wat je vraag is en we gaan je daar gewoon helpen.
Ik ga deze draad sluiten, de eerste ervaringen met de Ultimo zijn uitgebreid aan de orde geweest hier.
Ik ga deze draad sluiten, de eerste ervaringen met de Ultimo zijn uitgebreid aan de orde geweest hier.
VU+ Ultimo met VTI 4.1, VU+ Uno met VTI 4.1
Andere onderwerpen met label ''
Vu+ Ultimo
Receivers →
Vu+ →
Ultimo afstandsbedieningGestart door VuMAD, gisteren, 18:12 |
|
|
||
Vu+ Ultimo
Receivers →
Vu+ →
VU+ Duo en Ultimo software lukt me nietGestart door holland2007, 15 mei 2012 |
|
|
||
Vu+ Ultimo
Receivers →
Vu+ →
Picons bij een nieuwe skin (Scarlet skin)Gestart door Profit2U, 14 mei 2012 |
|
|
||
Vu+ Ultimo
Receivers →
Vu+ →
3 DVB-C tuners: hoe kun je dit controleren/gebruiken??Gestart door Profit2U, 13 mei 2012 |
|
|
||
Vu+ Ultimo
Receivers →
Vu+ →
Sneltoets om van tuner te wisselen?Gestart door riji, 12 mei 2012 |
|
|
1 gebruiker(s) lezen dit topic
0 leden, 1 gast(en) en 0 anonieme gebruiker(s)

De laatste advertenties
Top auteurs van vandaag
Een advertentie plaatsen

invouwen
uitvouwen
Dit onderwerp is gesloten