Ga naar inhoud


Welke manier van HDD gebruiken is beste ??


Satfreaked

Aanbevolen berichten


Ik raak nu zelf ook in de verkeerde war. Begin eerst eens uit te leggen wat je precies wilt gebruiken voor opname etc etc

Ik wil heel graag mijn WD live book gaan gebruiken om er o.a. films van af te spelen en avi files. Tevens wil ik hem graag gaan gebruiken om op tenemen.

 

Maar ik denk dat ik het nu echt voor elkaar heb.

 

Ik heb een software update uit gevoerd omdat ik een fout melding kreeg over het ontbreken van de netwerk browser. Maar nu krijg ik steeds een groen scherm dat de software fout is en hij herstart moet worden. Hij zit nu in een loop. Dus denk dat het me gelukt is om hem helemaal in de war tehelpen Arggg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je hebt niets verkeerd gedaan, nou ja behalve software update. Er zat een fout in pli gister of eergisteren geloof ik. Gewoon ff flashen met een wat oudere versie van een paar dagen terug. Ps en je moet ook nooit zomaar je box uitzetten met de schakelaar aan de achterkant, maar netjes met je afsb via menu. Of je box moet echt helemaal vast staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je hebt niets verkeerd gedaan, nou ja behalve software update. Er zat een fout in pli gister of eergisteren geloof ik. Gewoon ff flashen met een wat oudere versie van een paar dagen terug. Ps en je moet ook nooit zomaar je box uitzetten met de schakelaar aan de achterkant, maar netjes met je afsb via menu. Of je box moet echt helemaal vast staan.

En wederom super bedankt ik heb hem opnieuw geflashed met de vorige versie. Hij is gelukkig weer helemaal tot leven gekomen.

 

Helaas moet ik weer aan het werk, maar ik ga zo snel als mogelijk aan de gang met jou uit leg.

 

Bedankt. Gr Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...