Ga naar inhoud


Firmware 2012.05.18_V1.17B8 voor Ariva 202E/102E/52E/102mini


wian

Aanbevolen berichten

Op de site van de fabrikant (http://www.ferguson-.../ariva-102mini/) is een nieuwe firmware te vinden.

 

Firmware 2012.05.18_V1.17B8 voor Ariva 202E/102E/52E/102mini. Nieuw: (met dank aan Google Translate)

  • Verbeterde ondersteuning voor ondertitels en voor TXT-bestanden (ondersteunde formaten zijn: ASS, MPL2, SMI, SRT, SSA en SUB). De codetabel is afhankelijk van de taalinstelling in het menu. (neem aan dat dit met accenttekens te maken heeft)
  • Nieuwe driver voor de WiFi-adapter!
  • Toegevoegd: Nederlandse YouTube-kanalen> Web TV
  • Verbeterd: Fouten met sorteren van kanalen na handmatig zoeken op transponder
  • Verbeterd: Stille stand-by modus van harde schijf (stand-by met actieve klok op het voorpaneel), die een veel snellere start van de ontvanger mogelijk maakt en dus s de gewenste modus is voor mensen die veel gebruik maken van opname timers en de verbinding met het internet via WiFi-adapter

Gelieve geen lijsten uploaden welke werden gemaakt en opgeslagen met eerdere versies van de software of op andere Ariva modellen! Uploaden van een "oude" lijst met kanalen of gemaakt op een ander model kan leiden tot fouten in de werking van de ontvanger, of zelfs permanente schade!

 

In plaats van het uploaden van een lijst, raden we aan onze fastscan functie te gebruiken als basis om je eigen kanaal lijst te maken.

 

Informatie voor mensen die zogenaamde spliterów (sorry, geen idee) kaarten gebruiken. Om de werking van de oude apparatuur te verbeteren moet worden bijgewerkt naar Menu-> System-> Meer-> Card initiële waarde van de klok te wijzigen tot 3,6 MHz. En herstart het apparaat.

 

Ik heb interesse in dit apparaat (m.n. de 102mini), dus ik lees graag je ervaringen!

aangepast door wian

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt, mooie beschrijving. Wel jammer dat je meteen moet gaan truken om oververhitting te voorkomen. Wil hem op de camping gebruiken, dus dan zal ik die fan wel nodig hebben.

 

@thxultra; heb jij al geprobeerd opnames te maken via usb?

 

Jammer dat ie in Nederland voor 129 euro verkocht wordt, terwijl ie in Duitsland 40-50 euro goedkoper is. Ga hem wel bij de Oosterburen bestellen.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De 102 mini wordt inderdaad wel heel erg warm.

 

De behuizing wordt aan de buitenkant bij een omgevingstemperatuur van 21 graden ruim 41 graden, aan de binnenkant heb ik rondom de tuner 51 graden en aan de andere kant +/- 48 graden gemeten.

 

Dat is best warm en je kunt eigenlijk pas na lange tijd zeggen wat dat voor invloed heeft op (blijvende) betrouwbare werking.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo redeneert, kun je de smartcard reader net zo goed weglaten. Ik ben van plan om hem op de camping te gebruiken en dan heb ik de smartcard reader hard nodig.

 

Er is nu ook een "patched" versie van de nieuwe 1.17b8 firmware uit, waarin de benodigde emu software zit om hem aan een interne share te hangen. Hoor graag of dit een beetje stabiel werkt en of er beperkingen zijn. Kan geen linkje naar de software toevoegen omdat het op een forum gereleased wordt en volgens de regels van sat4all mag je geloof ik niet naar andere fora linken.

 

Btw; plak je die ventilator het beste op de boven of onderkant?

aangepast door wian

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ie in Nederland voor 129 euro verkocht wordt, terwijl ie in Duitsland 40-50 euro goedkoper is. Ga hem wel bij de Oosterburen bestellen.

 

Even wachten met bestellen, ik verwacht een prijsdoorbraak in Nederland zodra de Sat4all review wordt gelanceerd.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...