Ga naar inhoud


Newnigma2 met kernel 3.2 komt eraan


Gast Neo

Aanbevolen berichten


Zit er denk ik nog niet in, de 800se HD heeft hbbtv ook nog niet, maar intussen wel hdmi CEC

 

Hbbtv hoort direct in het Hoofd menu te staan.

Zit er denk ik nog niet in, de 800se HD heeft hbbtv ook nog niet, maar intussen wel hdmi CEC

 

Hbbtv hoort direct in het Hoofd menu te staan.

 

De Hbbtv zit er wel al degelijk in....(ook in de 800se)

 

Je moet alleen 1: het geheugen uitbreiden (de VAR verplaatsen middels software naar bv. USB-stick)

Dan 2: De browser (via hun server) downloaden en installen.

Na herstart staat Hbbtv dan gewoon in 't menu.

 

maar stel je er nog niet teveel van voor, want op het moment is het allemaal nog zo traag als dikke ****t :)

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg de unstable image 4.0 van newnigma maar niet geïnstalleerd. na het flashen blijft hij aan het eind hangen als hij zich op de box (dm8000) installeert. ik wacht al 10 min maar er gebeurd niks. ik heb hem al 3 keer opnieuw geflashed maar hij blijft ieder keer hangen aan het eind.

 

moet ik hem via dreamup installeren?

 

renzie

aangepast door renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Als hem alleen voor een "echte" dreambox gebruikt mag het toch.

Licentie is meer bedoeld, dat je niks mag wijzigen zover ik begrijp.

Vandaar dat ikzelf OE2.0.0(originele dmm beta image) met gemini3.2 plugin gebruik.

Ik denk dat die andere geen verbetering brengen ten opzichte van Oe2.0

 

het is makkelijk te testen.

Bijvoorbeeld, kijk eens als newnigma & oozoon gebruiker (met oe2.0 gebaseerd image) of xmltv import werkt.

Kijk ook of je bv hbbtv,webbrowser en blindscan hebt.(en natuurlijk bluray ondersteuning in DVDburn plugin en als bluplayer voor onbeveiligde bluray discs)

 

 

p.s. op originele dmm oe2.0 is bluray burning nog in ontwikkeling. Ik mis geen plugins, maar krijg foutmelding.

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Ik heb wel een bijkomend probleempje: na een tijdje krijg ik steeds een pop up fan werkt niet !

Ik heb een drie pins fan erin en heb dat ook zo ingesteld in de fan control plugin,iemand een idee of tip ?

 

Greetz

Spider

tempfan system plugin geinstalleerd? Onderin system menu staat het. Verder voltage hoger zetten (standby op minimale waarde dat fan el draait) in plugin tot je rpm toerental ziet (dus niet die fancontrol2)

Voltage = voor 3 polige fan connectie

PWM = voor 4 polige fan connectie(met pulse sensor)

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweetnie schrijft:

 

De Hbbtv zit er wel al degelijk in....(ook in de 800se)

 

Je moet alleen 1: het geheugen uitbreiden (de VAR verplaatsen middels software naar bv. USB-stick)

Dan 2: De browser (via hun server) downloaden en installen.

 

De browser(Via hun server) downloaden en installeren.

Welke browser en server en waar kan ik dit downloaden

Wie kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Renzie,

ik heb het indertijd ook gehad en toen heb ik m'n kaart es uit het slot gelaten en toen ging ie wel door !

 

laat es weten of het opgelost is hiermee !

 

Greetz

Spider

 

Hoi Spider,

met de kaarten eruit lukte de installatie inderdaad. Maar lastig blijft dat als je een plugin of skin installeert en de box moet rebooten je weer even de kaarten eruit moet halen. met mijn 8000 boven heb ik het niet . Daar installeert newnigma zich vlotjes.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Spider,

met de kaarten eruit lukte de installatie inderdaad. Maar lastig blijft dat als je een plugin of skin installeert en de box moet rebooten je weer even de kaarten eruit moet halen. met mijn 8000 boven heb ik het niet . Daar installeert newnigma zich vlotjes.

 

renzie

 

Idd raar, ik weet niet of er nog mensen zijn met dat probleem ?

Heb je de kaart al es in een ander slot gestoken ook ?

Ik heb een dm 8000 en geen problemen,dat met die kaart was al een tijd terug en ondertussen niet meer gehad !

Staat er soms nog één en ander op je hdd of cf van andere img's want je weet maar nooit wat voor conflicten je krijgt,anders je probleem es op het Newenigma board posten!

 

Groeten en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...