Ga naar inhoud


Wanneer komt VIER HD en VIJF HD op TV Vlaanderen?


-Wim-

Aanbevolen berichten


Tegen dat De Slimste Mens gedaan is, zal het HD worden... :-) PS. wel grappig dat ze ondertekenen met "Het VT4-team" ?!

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral benieuwd wat voor bandbreedte ze weeral gaan voorzien...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

"mogen blij zijn als die kanalen in HD worden uitgezonden" ??? Je bent blijkbaar nog niet vaak bij de concurrentie gaan kijken...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad geen alternatief voor de Vlaamse commerciële zenders, aangezien ik in Wallonië woon. Aangezien je geen Belg bent, kan je deze zenders niet ontvangen, en dus ook moeilijk een oordeel vellen over de gebruikte bandbreedte van de TV Vlaanderen zenders. Als jij blij bent met een HD beeld van zo'n 3 Mbps, is dat natuurlijk uw goed recht, maar ik stel me dan toch wel enkele vragen...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad geen alternatief voor de Vlaamse commerciële zenders, aangezien ik in Wallonië woon. Aangezien je geen Belg bent, kan je deze zenders niet ontvangen, en dus ook moeilijk een oordeel vellen over de gebruikte bandbreedte van de TV Vlaanderen zenders. Als jij blij bent met een HD beeld van zo'n 3 Mbps, is dat natuurlijk uw goed recht, maar ik stel me dan toch wel enkele vragen...

alsof er geen Nederlanders zijn met een Tvv pakker er zijn toch ook genoeg Belgen met een Canal digitaal pakket.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens eerder in deze thread: NED1, 2 en 3 HD krijgen bijna de dubbele gemiddelde bandbreedte van Eén en Canvas HD! Dus als ze deze lijn doortrekken voor VIER en VIJF... PS. hoe kom jij legaal aan een TV Vlaanderen kaart in Nederland? Want illegale zaken mogen niet besproken worden op dit forum.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit zegt TV Vlaanderen op zijn website:

 

TV VLAANDEREN maakt voor het uitzenden van haar signalen gebruik van de ASTRA 1 en ASTRA 3 satellieten. Het ontvangstgebied van deze satellieten bestrijkt bijna geheel West-Europa. Dit betekent dat het technisch gezien geen enkel probleem is om TV VLAANDEREN in het buitenland te ontvangen.

 

Voor een TV VLAANDEREN abonnement heeft u een geldig Belgisch postadres nodig.

 

De definitie van postadres is... een adres waar je post ontvangt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...