Ga naar inhoud


Ferguson Ariva 102 mini met usb wifi dongel.


japio70

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb ook zo'n mooi klein ontvangertje aangeschaft voor mijn tv in de keuken.

Aangezien ik geen utp kabels in mijn keuken heb voor mijn thuisnetwerk heb ik voor deze ontvanger een Ferguson Wi-Fi W02 802.11 Dongle aangeschaft welke volgens de fabrikant moet werken op de Ariva 102 mini.

De ontvanger herkent de dongel en vindt mijn draadloze thuisnetwerk alleen als ik op connect druk krijg ik elke keer de melding: Timeout, unable to connect!!

Nu is mijn vraag of er misschien iemand is die deze ontvanger werkend heeft gekregen met een usb wifi dongel.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Nobody2050,

 

Als ik het goed begrijp is het dus een kwestie van de aanhouder wint, dus gewoon blijven proberen te connecten?

Is het misschien mogelijk dat ik te ver van de modem van mijn thuisnetwerk af zit en dat het zendvermogen van deze wifi dongel niet zo geweldig is?

In ieder geval bedankt voor je reactie, ik ga het nogmaals proberen.

 

Groeten,

 

Jaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu al de hele avond bezig geweest om te proberen de ontvanger te laten connecten met mijn draadloze netwerk maar helaas zonder resultaat.

Ik heb er de nieuwste officiele software op gezet en ik heb verschillende instellingen van mijn KPN Thomson modem geprobeerd maar dat mocht allemaal niet baten.

Wel kon ik op een gegeven moment connecten met een onbeveiligd netwerkje van een van mijn buren, dus dat betekend dat de dongel wel degelijk werkt.

Heeft iemand misschien nog een idee wat ik nog kan proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...