Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Ik zat reeds gisteren bij Blake maar kon maar geen aanknopingspunt vinden met de andere hints. Maar de papegaai deed wel het werk.

Met al deze criminele personen , zat ik eerst in Detroit,Chicago en Dallas. :cry:

_______________________________________________________________________________________________________________

 

We verlaten even het criminele en storten ons in de muziekwereld.

 

Een gewone waar en wie vraag. Wie staat hier te zingen op de front cover van een album en waar ?

 

Niet zo moeilijk.

post-37533-0-95214700-1350739806_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de vorige opgave kreeg ik er niks van gebakken , je moest eens weten wat je allemaal krijgt als je een kaketoe ,zwangere vrouw , Marilyn , Hoffa en Brando in één zoekterm invoert ..

Nu open ik mijn map en baf : hier dus : http://goo.gl/maps/aEGzS

Alleen staat daar niemand te zingen , nog even zoeken waar die naartoe is ....

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

volledig correct natuurlijk .

 

Artist: Cyndi Lauper

Title: A Night To Remember

Released: 05/09/89

Photo: Chip Simmons / Art Direction: Stacy Drummond

 

The exact location of the image used for the cover art of Cyndi's 3rd album, released in 1989, as "Plymouth Street at Pearl, Brooklyn, just east of the Manhattan Bridge."

 

Aan jou....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap , ik zal nooit begrijpen hoe je dit nu zo snel kon vinden .

Dat het huis niet waterdicht is , is zelfs een verkoopsargument : het zijn de kogelgaten .

Voor wie nog niet weet wie we zochten : MA BAKER : Kate "Ma" Barker (born Arizona Donnie Clark; October 8, 1873 – January 16, 1935) http://en.wikipedia.org/wiki/Ma_Barker

en als je de meer wil weten over de verkoop :

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2191821/House-legendary-gangster-Ma-Barker-shot-dead-hour-gunfight-FBI-goes-market-1million.html

 

Proficiat , jij mag nu weer verder ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon me herinneren hier iets over gelezen te hebben en het toeval wil, op dezelfde site die je net gepost hebt. :D

 

ok, deze opdracht is even een gemakkelijke. (ben net sinds een uurtje weer thuis, heb wat drank achter de kiezen :whistle: , en "de nacht van de popmuziek" op tv leidt ook behoorlijk af..)

 

komt 'ie: hier kom ik net vandaan, wat is het en waar staat het?

post-62319-0-88815600-1350766266_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...