Ben tevreden met XP in 98 look .
Helaas is de hardware ondersteuning hiervan niet optimaal , dus dan ga ik af en toe naar W7
in zoveel mogelijk de look die ik wil , classic dus .
Zou eigenlijk wel linux willen maar dat is niet gebruik vriendelijk .
Aangezien ik niets lees over nuttige nieuwe opties : drivers zelf makkelijk te vinden en te installeren (via windows update werkt 9 van de 10 keer niet)
een systeem schijf die niet vol loopt met allerlei rommel die niet of heel moeilijk te verwijderen is , overbodige processen die makkelijk te verwijderen of
uit te zetten zijn .
Maar wel lees over nog meer grafische onzin , ik alleen mag doen wat MS wil , onder censuur moet werken .
Zou ik niet weten waarom ik naar W8 zou gaan , alleen maar meer van wat ik niet wil .
Het is te hopen voor MS dat er niet zo iets komt , als Android voor de gsm markt gedaan heeft : makkelijk toegankelijk , contacten en berichten
zonder veel gedoe naar andere toestellen overzetten e.d.
Apple vind ik ook niets , alle keren die ik er mee geprobeerd heb te werken ben ik gillend weggelopen .
Heb net een nieuwe laptop gekocht met w7 , ik zou er nu alleen maar een kopen die ook werkt zonder W8.
WAAROM ZOU IK IN GODSNAAM W8 WILLEN ???
Alleen omdat het , nieuw , nieuw is ?
Of dat ik het met veel moeite wel aan kan passen tot het min of meer bruikbaar is ?
Ben geen lid van de Apple sekte !
Ad
Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s