Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!


Wij respecteren je privacy!


Foto

Kan niet inloggen op site CanalDigitaal.


  • Login om te beantwoorden
11 reacties in dit onderwerp

#1 Offline Leontine - Geplaatst: 29 oktober 2012 - 17:13

Leontine

    Sat4all Lid

  • Leden
  • 22 berichten
Hallo,

Ik wil me registreren op de site van canaal digitaal, maar het lukt me niet. Ik doe van alles, kunnen jullie mij helpen

Alvast bedankt!

Dit bericht is bewerkt door Gerard 76: 31 oktober 2012 - 21:59
onderwerptitel aangepast




#2 Offline iemand - Geplaatst: 29 oktober 2012 - 17:43

iemand

    Sat4all Core Member

  • Leden
  • 2031 berichten
Oh je bedoelt " het lukt me niet om in te loggen"

ik dacht nav de titel van deze thread aan iets heel anders .....

Mbt registratiepoging.... gewoon vandaag eens opnieuw proberen en goed lezen

gr. Erik


#3 Offline Leontine - Geplaatst: 29 oktober 2012 - 18:08

Leontine

    Sat4all Lid

  • Leden
  • 22 berichten
hij geeft aan
( De ingevoerde gegevens zijn niet bekend in ons systeem)

ik probeer al een week te inloggen en registreren! maar helaas.

#4 Offline ceesv - Geplaatst: 29 oktober 2012 - 18:55

ceesv

    Moderator

  • Moderators
  • 12534 berichten
Dan helpt er maar een ding, bellen.
Er komen nog wel eens foutjes voor in de database bij Canal Digitaal.
Bij mij was het probleem dat men plotseling een oud adres ging gebruiken waar ik al jaren weg was.
Daardoor klopte de postcode bij het registreren niet meer.

Gaat niet bestaat niet!
Nokia 9500, Nokia 9800, Humax HDCI-2000,Rebox-8500, Rebox-8000, Rebox-8000, Wisi OR 280

Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT


#5 Offline Emekli - Geplaatst: 3 november 2012 - 13:24

Emekli

    Sat4all Core Member

  • Leden
  • 1724 berichten
Ik had dit probleem ook.
Bij mijn wachtwoord de aanvangst hoofdletter vervangen door een kleine en alles werkt weer.
Misschien is dit de oplossing?.

#6 Offline Leontine - Geplaatst: 3 november 2012 - 16:47

Leontine

    Sat4all Lid

  • Leden
  • 22 berichten

Ik had dit probleem ook.
Bij mijn wachtwoord de aanvangst hoofdletter vervangen door een kleine en alles werkt weer.
Misschien is dit de oplossing?.


Ik kan niet eens registreren!

#7 Offline mpleizr - Geplaatst: 3 november 2012 - 19:45

mpleizr

    Proef lidmaatschap

  • Leden
  • 32 berichten
Hier ook het probleem.

postcode niet bekend, en zelfs mijn klantnummer komt niet voor in het systeem wanneer ik mijn gegevens wil opvragen doordat ik niet meer kan inloggen

Na veelvuldig proberen bleek dat ze mijn emailadres hadden aangepast



#8 Offline FrankieV - Geplaatst: 23 november 2012 - 14:47

FrankieV

    Sat4all regular

  • Leden
  • 203 berichten
Ik wordt er gek van.... :crazy:
Kan al 2 maanden niet inloggen; ook niet registreren, geen wachtwoord wijzigen, enz

Wat ook niet kan is een probleem melden va mail, want dat duurt 2 weken voordat je een antwoord krijgt met "inhoud", zonder nuttige informatie.
Nog maar een keertje, reply op hun antwoord, krijg ik een nieuw ticketnummer terug,... begint het weer van voor af aan.

Bellen dan maar... Dat kan ook niet want je krijgt een antwoord waar je niets aan hebt.
Vandaag heb ik gevraagd of ik zelf maar even langs moest komen om het op te lossen.
Nee, dat hoeft niet want ze sturen de "geweldenaars" een mailtje, om mijn login te verwijderen, zodat ik opnieuw kan registreren! Dit heb ik reeds 3x gehoord...
Je krijgt ook geen mail wanneer je login is verwijderd, je moet het na een paar dagen maar proberen...Pffff...

Als ik dat dan wil proberen, kun je de registratieknop niet vinden. Staat er een knop met: <Span Style=Color,.....etc, zou dat de knop zijn dan?
Ja, dat is um. Maar registreren ho maar.

Wat kan ik in godsnaam nog doen??? Wat een ge.......... :mad:

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)


#9 Offline ceesv - Geplaatst: 23 november 2012 - 16:19

ceesv

    Moderator

  • Moderators
  • 12534 berichten
Lijjt erg veel op een probleem van je webbrowser.
Welke webbrowser en welke versie gebruik je?

Gaat niet bestaat niet!
Nokia 9500, Nokia 9800, Humax HDCI-2000,Rebox-8500, Rebox-8000, Rebox-8000, Wisi OR 280

Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT


#10 Offline FrankieV - Geplaatst: 25 november 2012 - 19:27

FrankieV

    Sat4all regular

  • Leden
  • 203 berichten
Nee, ligt niet aan de browser. Thuis, Ipad of systeem op het werk. Maakt niet uit.
Waarschijnlijk kan ik niet registreren omdat mijn mailadres als gebruiker al bekent is bij CD.
Maar inloggen lukt ook niet??? Password is zeker goed. Maar password resetten krijg je ook niet voor elkaar.
Heb al ruim 10 Jaar een abbo bij CD en heb ze nog nooit nodig gehad. Maar nu laten ze me toch echt wel in de steek.
Hoe moeilijk kan het zijn om een gebruiker te "resetten" in het systeem van CD?

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)


#11 Offline Ventura - Geplaatst: 25 november 2012 - 22:17

Ventura

    Sat4all Freak

  • Leden
  • 1132 berichten
Dit probleem ken ik. Via de website van canal digitaal een email verstuurd. Vergeet niet uw smartcard en abonnemnet nummer bij de hand te houden. Canal digitaal heeft mij account verwijderd. Na het opnieuw aanmelden op de canal digitaal site. Werkt weer alles naar behoren.

#12 Offline FrankieV - Geplaatst: 30 november 2012 - 15:46

FrankieV

    Sat4all regular

  • Leden
  • 203 berichten

Dit probleem ken ik. Via de website van canal digitaal een email verstuurd. Vergeet niet uw smartcard en abonnemnet nummer bij de hand te houden. Canal digitaal heeft mij account verwijderd. Na het opnieuw aanmelden op de canal digitaal site. Werkt weer alles naar behoren.


He he, eindelijk ben ik ook aan de beurt. Na langeee tijd kan ik me ook weer registreren en Mijn CD gebruiken. Kreeg trouwens nu wel ineens een mailtje met de stappen welke ik moest uitvoeren.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)






Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

  Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht