Ga naar inhoud


informatie en info gezocht voor Ferguson Ariva 102mini HD ontvanger


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

vandaag heb ik een ariva besteld.ik heb al diverse site's opgezocht,maar ik heb toch enkel vraagjes.

ik zoek een settingslijst,of een lijst die te Converteren is om deze op de ontvanger te plaatsen.

voor degene die hem al gebruiken,is die hitte nu zo een probleem waarover ze spreken,of valt dit mee?

ik zou deze graag aan mijn interne * hangen via cccam,werkt dit?

en wat betreft het andere,zou je dit aanraden of afraden die ariva ontvanger?waarom?

post-40019-0-36621900-1351622864_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


De hitte valt wel mee maar is sterk afhankelijk van de opstelling. Als hij plat op een tafel ligt wordt hij veel warmer dan als hij vrij opgesteld is. Je kunt hem dan een kwart slag draaien en dan vrij van de achterwand van de TV plakken. Op internet heb ik een voorbeeld van een zelfbouw bevestigingsbeugel gevonden en ook zo uitgevoerd.

Google maar eens op Zelfbouw bevestigingsbeugel Ferguson

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...