Ga naar inhoud


Mvision HD-400S Laatste MyCavern firmware versies hebben rare bug.


Penthe

Aanbevolen berichten

Men heeft er iig geen zin meer in bij Mvision. Ik heb ze nu al een stuk of 10 keer gemaild, maar geen enkele reactie.

Hoewel het autoreply in het Nl is, heb ik ook in het engels gemaild. Het is dus geen kwestie van niet kunnen lezen, maar een kwestie van negeren.

 

ik zou zeggen, een nieuwe tuner kost niet veel meer. Tijd voor een ander merk.

 

Ik heb nu een clarke tech 3100+ gekocht. Ontvangt nog meer FTA zenders dan de HD400s van Mvision. Alleen net Italia1 krijg ik er weer niet op (ook FTA).

Heel apart, aangezien de schotel en LNB onverandert zijn.

aangepast door Justj78
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mvision is erg dom bezig, voorheen liep het goed met deze ontvangers en de GxMax website gaf dan ook vooruitgang bij een firmware upgrade. Toen zijn ze gefuseerd met een ander bedrijf en hebben ze GxMax een schop gegeven en kwam er maanden later MyCavern waar nog geen enkel stukje goed werkend software vanaf is gekomen. Naast iedere keer een ander host waardoor mensen elke keer weer moesten zoeken naar de website.

 

Ik heb mijn ontvanger net iets meer dan 2 jaar(was een verjaardags kado van mijn vrouw) en mag hem dus over niet al te lang waarschijnlijk in de vuilnisbak dumpen omdat Mvision te beroerd is om een beetje support voor hun verkochte ontvangers te leveren, kortom ben hier niet blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast Horsterhoek

Hallo, wie kan mij helpen om mijn HD400S een beetje actueler te maken. Helaas heb ik weinig ervaring met dit soort werk. Momenteel heb ik versie F01.57 van 27-4-2011 er op zitten en ik heb regelmatig een onrustig beeld. Dus dan een blokje dan weer een streepje en soms geheel vervormd. Hij staat op de ASTRA 19.2 (poort 1) en 23.5 (poort 2).

Ben gaan googelen en wordt niet vrolijk van alle reacties op het updaten van dit apparaat. Ook lees ik dat je de kanalen vooraf kunt bewerken, wie kan en wil mij vertellen hoe dit werkt? Ook het upgraden snap ik niet helemaal, wat ik begrijp is dat je wat moet downloaden en dit moet opslaan een USB stick en deze in het apparaat stoppen. Hoe verder?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mijn 400S start niet meer op. Ik had een van de nieuwere versie's van de software erop staan. Deze werkte echter niet goed. met het terugplaatsen van een oudere versie ging het fout en nu start de ontvanger niet meer op.Had hem eerst moeten resetten naar de fabrieksinstelling. Bestaat er een mogelijkheid om hem nog weer aan de praat te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...