Ga naar inhoud


Systeem herstel in Windows 8 waar te vinden ??


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten


Als je je muis naar rechtsboven beweegt komt dat pull out menu.

 

Hier klik je op het vergrootglas om te gaan zoeken.

 

Je zoekt op: System Restore

 

Dan krijg je direct onder het balkje waar je in getypt hebt 3 mogelijkheden te staan:

 

Apps

Settings

Files

 

Je klikt op 'Settings' (zal wel insellingen zijn bij jou) en links kun je dan voor system restore kiezen.

 

Dit opent een nieuw venster met een knopje voor herstellen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he dat W8. Dat je nu moet zoeken waar al je programma's zijn gebleven. En als je dan even niet op de naam kunt komen vind je het nooit.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he dat W8. Dat je nu moet zoeken waar al je programma's zijn gebleven. En als je dan even niet op de naam kunt komen vind je het nooit.

 

Je kan zeuren of even wennen. Tot nu toe werkt het prima en Metro UI is super handig. E.e.a. is wat anders weggezet ja, maar je kan ook gewoon msconfig in de search intypen en net zoals vanaf xp (of '95?) er op dezelfde manier komen.

 

Start knop is gewoon vervangen door een overzichtelijkere manier van werken, even wennen is alles. Duurde ongeveer 5 minuten en toen had ik het door.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan nog net iets makkelijker...

 

Als je gewoon in het startmenu direct systeemherstel intypt krijg je maar 1 uitkomst bij instellingen. Als je die aanklikt zit je er meteen

 

 

systeemherstel.jpg

 

En ja als je niet weet dat de tekstverwerker Word heeft vind je het ook nooit........

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogen anderen het dan niet weten hoe het nóg iets makkelijker kan?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is nou net de makke. Was het nou msconfig, ms-config, config? Hoe vaak ik al niet kladblok heb ingetypt en dat het dan notepad blijkt te heten.

Wij zijn allemaal Windows "expert" wij weten het allemaal wel. Het gaat juist om die gebruiker die het allemaal wel een keer gebruikt heeft en het nu dus domweg niet meer kan vinden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is nou net de makke. Was het nou msconfig, ms-config, config? Hoe vaak ik al niet kladblok heb ingetypt en dat het dan notepad blijkt te heten.

Wij zijn allemaal Windows "expert" wij weten het allemaal wel. Het gaat juist om die gebruiker die het allemaal wel een keer gebruikt heeft en het nu dus domweg niet meer kan vinden.

 

En dan ga je naar google.com of sat4all.com voor die commando's die je 1x per 3 jaar gebruikt.

 

Blaas het niet zo op.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks met opblazen te maken het is gewoon een feit, jammer dat er hier een paar W8 gebruikers op dit forum zijn die W8 door de ander zijn strot proberen te drukken. Echt dat maak ik en de anderen zelf nog wel uit of W8 zo goed is(voor mij het is troep, liever linux dan W8).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks met opblazen te maken het is gewoon een feit, jammer dat er hier een paar W8 gebruikers op dit forum zijn die W8 door de ander zijn strot proberen te drukken. Echt dat maak ik en de anderen zelf nog wel uit of W8 zo goed is(voor mij het is troep, liever linux dan W8).

 

Ik denk dat het precies andersom is. Er is hier niemand die iemand iets door de strot probeert te drukken maar wat ik wel constateer is dat je wel iedereen probeert af te branden die er wel mee om weet te gaan of eens wat nieuws aandurft.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...