Ga naar inhoud


Skin PD1LOI voor OpenPli 2.1 en 3.0.


Loui (K)

Aanbevolen berichten


@ Sjaak(k)

 

Klopt die heb ik weggelaten, vond dit zeer irritant en zelf gebruik ik het niet.

 

Let wel heb de skin aangepast aan mijn persoonlijke wensen.

Mooi DeBeek dat er nu meer zenders in de zenderlijst staan,bedankt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...


enigma2-plugin-skins-pd1loi-hd-full-hd_1.6_mipsel.ipk
Hier is weer een update van mijn 2 afzonderlijke skins met daarin ook YWeather verwerkt. Om nu je eigen plaats in te vullen moet je even YWeather.py aanpassen. te vinden in /usr/lib/enigma2/python/Components/Converter

Hier het voorbeeld:

from Poll import Poll
import time
import os

# 924938 - Kiev
# 2122265 - Moscow
weather_city = '727151'
time_update = 20
time_update_ms = 30000



In het rood is de plaatsnaam Dat nummer kan je weervinden in het adresbalk van je browser. En dat nummer moet je aanpassen naar jou plaats

voorbeeld: h**p://weather.******.com/netherlands/flevoland/almere-727151/ is voor Almere

h**p://weather.******.com/netherlands/north-holland/amsterdam-727232/ is voor Amsterdam

Hier de echte link http://weather.yahoo.com/


post-33346-0-54761300-1370166844_thumb.png


Suc6

aangepast door Loui (K)
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Loui

 

Bedankt voor je nieuwe banner met weer-pictogram en temperatuur per plaats.

Leuk weer in elkaar gezet. Ik hou wel van gekleurde regels.

Ik heb Office pakket Excel 2013 van Microsoft. Alle knoppen bovenin is uitgevoerd zonder enige kleuren.

Ik vind dit erg saai. Vandaar.

 

Groet

 

Hans

aangepast door Geuze

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

te veel kleur naar mijn smaak en te veel toeters en bellen en de "analoge" klok is ronduit lelijk :D (maar goed over smaak valt niet te twisten)

vind de standaard PLi HD skin een stuk strakker, de mooiste skin op dit moment vind ik de default HD OE 2.0 skin

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

te veel kleur naar mijn smaak en te veel toeters en bellen en de "analoge" klok is ronduit lelijk :D (maar goed over smaak valt niet te twisten)

vind de standaard PLi HD skin een stuk strakker, de mooiste skin op dit moment vind ik de default HD OE 2.0 skin

Nou ik vind OpenPli skin juist saai en eentonig en dat zijn er ook heel wat met mij eens, maar zoals je al zegt ieder z'n smaak En wat strakheid aangaat dat kan ik hier ook wel realiseren maar dat vergt tijd en dat heb ik even nu niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...