Ga naar inhoud


Tv vlaanderen in Tenerife


Triskel

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Houden we wel de SAT4ALL reclameregels in de gaten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo edtbonep

 

 

 Ik weet zeker  wie je bedoelt .Heb hier  in dit draadje al aan gegeven dat de buitenlandse firma's hier duur zijn.Het probleem is dat de spaanse firma's niets kennen van dubbele koppen en de installatie hiervan.Je hebt al een bestaande installatie.Welke schotel heb je.Ik heb een M7 sat 801 sateliet ontvanger en ben er heel tevreden mee en mijn schotel is een wit produkt van 100cm hoog en 90cm breed

 

 

     MVG Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 2 schreef ik dat je op de Canarische eilanden een schotel van 120cm nodig hebt. De gedetailleerde footprint laat echter zien dat je voor Tenerife een schotel van 105cm nodig hebt, dus een stuk kleiner zie bijlage.

post-60869-0-80410200-1373896698_thumb.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje

 

 Als je op lyngsat kijkt zal je zien dat het een 90cm schotel moet zijn op de canarische eilanden .Ik veronderstel zelfs dat hij er zo een zal hebben want degene die die heeft gezet zet bijna niets anders.

 

  MVG Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik ook een 90 cm schotel. Ik kan hem nu niet opmeten.

Voor SD kanalen werkt dat prima, ik gebruik hem al 5 jaar.

Maar als ik overstap op HD dan vraag ik mij af of dezelfde schotel bruikbaar blijft.

Ik wil een HD ontvanger van (waarschijnlijk) SAB gaan gebruiken, maar vraag me af of een duo LNB niet te dicht bij elkaar zit.

Installatie wil ik laten uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 edtbonep

 

  Waarom zou die schotel niet bruikbaar zijn die van mij staat er al 17jaar .Als je het niet zelf doet zal je toch naar die persoon moeten gaan die je hebt opgenoemd Heb aan hem 4 maanden geleden eens prijs gevraagd en dat kwam op 130€ voor een lnb bij te zetten.Wat betreft een duo lnb dat gaat perfekt die verkopen ze hier ook op de trebol voor89€ heb er zelf ook zo een.

 

 mvgAbuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die kaart op Lyngsat mag geloven, dan zou ik hier in Zuid Spanje maar een 65cm-schotel nodig hebben. Nou vergeet het maar. Zelfs met een Triax 115 heb ik alleen maar gegarandeerde ontvangst met Inverto Black Ultra lnb’s. Met andere lnb’s staat in de zomer het beeld regelmatig op zwart.


Ik geloof er dan ook helemaal niets van dat je op de Canarische eilanden met een 90cm-schotel en een duo-lnb zenders als History HD en Eurosport HD het hele jaar door probleemloos ontvangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb altijd goed beeld hier of je het nu gelooft of niet.Ik ga hier niet over redetwisten daar heb ik geen zin in. Als ik maar kan zien en History HD daar kijk ik zelfs nooit naar en EurosportHD bijna nooit Dus voor mij is alles Ok.

 

   MVG Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abuelo schrijft:

 

“Als ik maar kan zien en History HD daar kijk ik zelfs nooit naar en EurosportHD bijna nooit Dus voor mij is alles Ok.”


Je bent wel heel erg op je eigen behoefte gericht. Je weet dus niet eens of je History HD kunt ontvangen en je zit al te beweren dat een schotel van 90x100cm groot genoeg is. Weet jij of @Triskel ook geen behoefte heeft om History HD en Eurosport HD niet te ontvangen?

Bovendien kun je door een paar keer te proberen of je die zenders kunt ontvangen absoluut niet weten of je die het gehele jaar door goed kunt ontvangen.


In bericht 11 vraag ik:
“Beste abuelo
Ik 
weet dat je met een 90x100cm schotel ook de Astra 23,5 kunt ontvangen maar ontvang jij Eurosport HD en History HD altijd probleemloos?”
Je geeft daar als antwoord op: Ja geen probleem.


Nu blijkt dus dat je helemaal niet weet of je History HD kunt ontvangen. Je bent wel lekker bezig.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tenerifeanen (of zoiets) en vooral ED want ik ben een van uw overburen in LB, als je nog een paar maanden geduld heeft (begin oktober) dan kom ik u graag helpen met het plaatsen van de duo kop. Neem gerust uw duo LNB en M7 ontvanger van can.dig mee ,ik ben niet zeker maar ik denk dat u een 80cm brede schotel heeft en die voldoet.

Voor de rest raad ik iedereen die niet vertrouwd is met sat. ontvangst aan ,een ontvanger te gebruiken van tv.vl of  van .can.dig  m.b.t.het inladen van kanaallijsten-update's-software enz. Andere ontvangers hebben meestal meer mogelijkheden maar de meeste gewone TV kijkers hebben daar geen boodschap aan.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...