Ga naar inhoud


geheel nieuwe picons gemaakt voor ziggo


stevie-v

Aanbevolen berichten


Goed idee in de Pli download!

Weet niet wat jij hebt voor ontvanger, maar bij mij staan ze op de hdd in een mapje picon. kan je ze zo naar toe plaatsen, met bv Total Commander of zo.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten er picons ontbreken voor jullie regio locale zenders dan laat dat even weten dan kan ik die alsnog maken

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog wat picons van regionale zenders mochten er nog missen dan hoor ik het wel,deze picons van deze regionale zenders moet je nog wel even de juist zenderreferentie geven dus even hernoemen naar de juiste referentie !

 

 

 

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja meteen de zenderlijst erbij in PLI zou helemaal TOP zijn..

een piconlijst klaarmaken voor opname in de feed blijkt niet zo simpel te zijn

als dat het lijkt. ;)

Het beste/gemakkelijkste is, de lijst aanbieden bij ocram.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou graag de picons van de regionale zenders van den bosch willen hebben.

heeft iemad die toevallig?

welke zijn dat dan maak ik ze even ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de picon lijst die nu in openpli te downloaden is ,is voor regio 1111 en regio 5555 en is van 2012 .

stevie zijn picons zouden daar mooi kunnen staan en regelmatige geupdate kunnen worden.

mischien kan je met hans samen de zenderlijst van jouw picons voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou graag de picons van de regionale zenders van den bosch willen hebben.

heeft iemad die toevallig?

ik heb er een aantal gemaakt de rest van de regionale zenders zit al in de zip file die ik geupload heb als het goed is,LET WEL OP deze picons moet je nog wel even de juiste zenderreferentie geven dus even renamen aangezien ik deze zenders zelf niet in mijn pakket heb zitten,mochten er picons missen dan hoor ik het wel aangepast door stevie-v
  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens kijken,dit zouden ze dan moeten zijn ik heb ze net even snel gemaakt

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even nog kijken voor die ltv heusden of ik dat logo kan vinden,Heusden is HTR als het goed is en die picon staat er hier dus al

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...