Ga naar inhoud


Streamen van windows 7 laptop naar sony BDV-N590


Aanbevolen berichten

Hallo forum leden is het streamen van muziek via wifi mogelijk vanaf een windows 7 laptop naar een sony bdv-n590, want het wil mij niet lukken. gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat moet kunnen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Thanks Zjik Ik heb de progamma gedownload en het werkt goed, Enige kritiekpunt is dat het zo ver achterloopt maar het werkt, 

 

Maar nu mijn volgende vraag aan jullie , Kan ik Live streams (Ace Player of VLC) draadloos streamen naar mijn tv???

 

Ik heb een LG 42la6208-za 

 

Als dit mogelijk is dan zou dat geweldig zijn want ik kijk vaak MTV LIVE HD via internet dus 

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Justin, open een eigen topic voor je vraag.

Dit onderwerp gaat over

Streamen van windows 7 laptop naar sony BDV-N590

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...