Ga naar inhoud


Raar iets NA draaien Spybot


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Twee weken geleden heb ik eens de gratis versie van Spybot laten draaien. Uiteraard vond dit programma allerlei beestjes. Na het draaien van Spybot heb ik nu onderstaande;

 

Als ik mijn computer aanzet of opnieuw opstart worden er altijd 4 schermen van "deze computer" geopend. Het is opzich geen ramp, ik kan ze gewoon weg klikken, het is echter lastig.

 

Wie weet waar ik dit moet zoeken ?

 

Groet, Ronald

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eerst eens spybot te deinstalleren, die heeft het klaarblijkelijk veroorzaakt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan in msconfig en onderzoek wat er allemaal mee opstart

 

32.gif

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-40587-0-31922100-1396339602_thumb.jpgTip ,gebruik altijd één Anti virus programma op je pc ,bijv.AVG ,ook bij deze kun je tegen betaling  evt verdere  appicaties toevoegen.

Let wel op dat sommige programma's die z.g.n anti spy zelf de nodige ellende veroorzaken,,met het kans is dat de gehele pc besmet raakt, waardoor het risico zeer groot is dat je die troep er niet meer af krijgt,en dat je windows opnieuw moet instaleren,al of niet met het formateren van je C schijf..

Dus geen 2 Kapitein's op 1 schip,en soms is één verkeerde al genoeg om een Crasch te veroorzaken.

Instaleer ook Cclaener ,dit kan wel samen met andere anti virus programma's.

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ccleaner is dan ook geen antivirus maar een schoonmaakmiddel voor je PC en hoef je ook niet persee te installeren, ik gebruik de portable versie. http://www.portablefreeware.com/index.php?q=ccleaner&m=

 

Spybot is al een tijdje niet meer wat het is geweest en kun je beter niet meer gebruiken, beter is nog altijd Malwarebytes.

 

En als je besmet bent zou je ook eens Stinger kunnen gebruiken. http://www.portablefreeware.com/index.php?q=stinger&m=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens veilige mode of het dan ook zo is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens voor de gein onder alle programma's en dan opstarten.

Het zal niet de eerste keer zijn dat daar per ongeluk iets heen gesleept is.

Of in gezet is door een programma ( of grappenmaker )

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan misschien door een programma zijn.Schakel je pc,van het internet,en ga naar msconfig.

Schakel alle vakjes uit,en zet een vakje aan,en start de pc.geen probleem,klik het 2de vakje aan en herstart pc.doe zo verder totdat je het voorhebt.Dan kan je deze opstartprogramma,als je het niet vindt,opzoeken op google,of een screenshot nemen en hier plaatsen,ik weet bijna zeker,dat er hier iemand zal zijn die het zal weten.

Let wel,als je gedaan hebt,dat je alle vakjes die nodig zijn,weer aanvinkt,dan pc heropstarten,en dan terug op internet aansluiten.

succes.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogelijk wil er wel iets opgestart worden, dat niet meer op de PC staat.

 

Misschien eens hijackthis gebruiken, en dan via hijackthis.de de logfile analyseren. Mocht er nog ergens iets in het register zitten dat niet in orde is, kan je het zo oplossen.

 

Hijackthis opstarten, scan & save logfile kiezen; om dan uit notepad/kladblok de tekst te kunnen kopieren en plakken in hijackthis.de

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...