Ga naar inhoud


geen machtiging om bestand te verwijderen


kleinebompa
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan sinds mijn overstap van win 98 naar XP geen iTunes aankopen meer downloaden. Dit is niet zo erg, maar nu probeerde ik een maandje geleden opnieuw en nog steeds krijg ik "Uw aankoop kan niet worden gedownload in iTunes" zie bijlage. De helpdesk van iTunes adviseert om de map "SC Info" te verwijderen, zie bijlage, maar dan stoot ik op het volgende probleem: als administrator " ben ik niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren", zie bijlage. 

 

Hellep :confused:  

post-71574-0-38579600-1397143668_thumb.png

post-71574-0-75502600-1397144003_thumb.png

post-71574-0-81519100-1397144267_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat je even kunt proberen is dit:

 

  • Ga naar start typ in het zoekvenster cmd in  (die verschijnt nu bovenin als een zwart icoontje)
  • kies deze en dan met rechtermuisknop als administrator uitvoeren
  • je krijgt een zwart scherm typ daar in explorer.exe + enter

 

Probeer het dan nog eens te verwijderen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow, wat een snelheid om te reageren! Super

 

Direct geprobeerd toen ik je reactie zag, maar... ik kreeg deze melding te zien (zie bijlage). Heb desondanks geprobeerd SC Info te verwijderen, maar zelfde weigering gekregen. Ik draai wel 7 Home Premium 64.

 

 

post-71574-0-97155500-1397151986_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet wel explorer.exe intypen niet alleen exe   :)

 

en dan vanuit die verkenner die opent proberen de map te verwijderen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer, maar venster opent dat toont dat bestand naar prullenbak wordt verwijderd (stond meer dan 20 minuten "te verwijderen" zonder groene statusbalk, ik heb het dan maar uitgezet), terwijl ik weer gelijktijdig de melding krijg dat ik moet gemachtigd worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer misschien eens in veilige modus.Echter weet ik niet meer precies of het F7 of F8 is dat je moet drukken tijdens het opstarten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Dan moet je eigenaar worden van die map:

 

Ik heb een nieuwe versie van Windows geïnstalleerd en nu kan ik een map niet meer openen.
 
Dit kan de volgende oorzaken hebben:
 
Enkele gegevens van uw gebruikersaccount zijn gewijzigd, ook al zijn uw gebruikersnaam en wachtwoord niet gewijzigd. U kunt het probleem wellicht oplossen door eigenaar van de map te worden.
 
Eigenaar van een map worden
 
  • Klik met de rechtermuisknop op de map waarvan u eigenaar wilt worden en klik op Eigenschappen.
  • Open het tabblad Beveiliging, klik op de knop Geavanceerd en open het tabblad Eigenaar.
  • Klik op Bewerken.  Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
  • Klik op de naam van de persoon die u eigenaar wilt maken. (Dit is dus je eigen account)
  • Als u die persoon ook eigenaar van bestanden en submappen in die map wilt maken, schakelt u het selectievakje Eigenaar van onderliggende containers en objecten vervangen in.
  • Klik op OK.

Hierna moet je de map kunnen verwijderen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...