Ga naar inhoud


Streamen met Huawei 665 van Online hopeloos


Elmer

Aanbevolen berichten

Heb sinds enige tijd een nieuw Online internetabonnement met bijbehorend Huawei 665 draadloos modem.

Sindsdien is mijn internet aanzienlijk trager dan voorheen. Vooral streamen is er op achteruit gegaan. Muziek hapert, beeld is gewoon niet te doen. Ik heb het modem al op andere, vrijere kanalen proberen te zetten, maar dat maakt weinig verschil.

Hiervóór had ik het ADSL-modem van Online (kabels), met daaraan de Airport Extreme. Stond op dezelfde plek, precies dezelfde situatie verder, toen streamde alles fantastisch. 

Iemand enig idee wat ik kan doen om weer 'back to normal' te draaien? Kun je bv de Huawei op 5Ghz zetten? Airport er weer aanhangen?

 

Mac OS 10.9.2, Imac 2.66 Ghz Intel Core 2 Duo, Huawei 665.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou absoluut de airport er weer aanhangen....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank. Heb de Airport weer aan de Huawei gehangen, wifi gewoon aangelaten. 5Ghz netwerk aangemaakt. Muziek streamen werkt weer prima, Apple TV op nieuwe netwerk ingesteld, doet het ook weer uitstekend. Geeft je wel te denken... hadden ze bij Online niet een beter modem kunnen bedenken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kost geld hoor, je krijgt precies genoeg om te zeggen dat je Wifi hebt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...