Ga naar inhoud


update ziggy regio 1111 en 5555 17-4-2014


Gast marekki

Aanbevolen berichten


kost wat tijd maar dan heb je ook wat ja foutjes zitten er zo in.

ik heb ook stevie-v zijn picons aangepst voor 5555 op de lokale zenders na die had ik niet.

met dank aan stevie-v voor zijn mooie piconsattachicon.gifpicon regio 5555.rar

Komen die lokale zenders wel?

aangepast door Hoeba

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan ze niet maken en onze vriend stevie-v wil ze niet meer met ons delen om dat hij te weinig respons kreeg op zijn werk jammer voor de hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke picons ontbreken er daar ben ik me namelijk helemaal niet van bewust,graag even een reactie dan kan ik ze alsnog even maken voor jullie ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje voor je reactie stevie-v in jouw 1111 regio zal ik ze voor deze kant van brabant morgen aan je door geven.

ik zal er ook een paar lokale van het 5555 gebied bij doen in de hoop dat je die ook heb.

je ziet je werk wordt echt wel gewaardeerd maar ik weet je kunt niet iedereen tevreden stellen.

bedankt voor je werk tot nu toe ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen laat maar komen die namen van die missende picons dan maak ik ze even,wel even duidelijk aangeven welke er missen !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu hier zijn ze dan voor 1111:

Tv krant West-Brabant

Tv Gazet (west)

Dag Roosendaal

Zuidwest tv

Slos Tv

Moerdijk Tv

Ros Tv Zundert

evt graag voor 555:

Slog Tv

Omroep Drimmelen

Breda Nu

ORTS

Tv-Gazet (oost)

dat is wat we nog niet compleet hebben is lokaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal er straks eens naar kijken wat en de missende picons hier plaatsen,tv Gazet oost en tv Gazet west hoe zien logo's eruit ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zijn de picons als er nu nog missende zijn hoor ik het wel !

zenderreferentie zelf toevoegen aangezien ik die niet heb !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...