Ga naar inhoud


oscam.dvbapi


Gast teeuwj

Aanbevolen berichten

Hoi ,

 

Ik ben een beetje aan het spelenmet tvheadend/oscam en xbmc, nu hapert het beeld regelmatig in xbmc.

 

Als ik in de oscam logs kijken zie het het volgende gebeuren bij het zelfde kanaal :

1801&000000/0000/4AEE/4A:4974D6436AFD303BB930708FCB06C40A found

1801&000000/0000/4AEE/4A:FDBA197A85FB1AD9C6C5D9CF739A2C26 rejected

 

Nu weet ik dat het mogelijk is om met oscam.dvbapi aanvragen te blokkeren.

 

Mijn vraag is dan ook om 1801&000000/0000/4AEE/4A:4974D6436AFD303BB930708FCB06C40A door te laten en 1801&000000/0000/4AEE/4A:FDBA197A85FB1AD9C6C5D9CF739A2C26 te blokkeren.

Kan iemand mij een hint geven J

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien zelf een origineel kaartje nemen (abbo) van provider Kabel Deutschland (23E) nagra2. :whistle:  :whistle:  :grin:  :grin:

Hoi Toppers het gaat niet om Deutschland (23E) nagra2. en het is een orginele kaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat ook niet werken Muppet!

 

@Teeuwj: Op basis van de logs die je aangeeft kun je niets filteren, maar zet es ff full log aan:

 

webif-> files -> oscam.conf

 

ecmfmt = c&p/i/d/s/l:h:w

 

Mogelijk dat er sprake is van een andere ecmpid oid en dan kan het weer wel maar dan moet je ecmfmt ff (tijdelijk) aanpassen om dat inzichtelijk te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik moet gokken: UPC kabel...

 

Maar voor zover ik weet loopt die nagra communicatie met de kaart niet loepzuiver en is dat de redenen dat de boel staat de floepen.

Het is inderdaad UPC met narga, ik denk ook dat het door de nagra kaart komt.

Ik ga deze opstelling testen met VDR ipv. tvheadend kijken of dat beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je oscam gebruikt haalt dat niet zoveel uit. Ik heb zelf geen upc maar links en rechts gelezen dat oscam en upc nagra kaarten niet zo tof lopen. Of een andere softcam wel correct loopt durf ik niet te zeggen. UPC kaarten hebben een per kaart unieke rsa key nodig en die heeft niet iedereen erbij vandaar dat er niet zoveel publieke ervaring op het net te vinden valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...