Ga naar inhoud


tvv-kaarten geblokkeerd wegens vermoeden van cardsharing/


Avalon560

Aanbevolen berichten

tja densoods ga ik met het smartcard nummer van mijn ouders proberen om binnen te geraken. Heb in ieder geval gistern al een mail verstuurd. Weet niet of ze morgen de brug maken bij ons. Dan zal het waarschijnlijk tot na het weekend worden

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Staff

 

Als ik de kaartnummer ingeven via telefoon  dan krijg ik te horen dat het nummer fout is, en de verbinding wordt verbroken zonder pardon.

Online een heractivatie  doen van de kaart lukt niet door de foutieve kaartnummer dus  !!!

 

Ps: Heb via de web van TVV een nieuw kaart gevraagd, en als fout melding de kaart is defeekt.

 

Grj

 

Avalon560

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wat ik zie in oscam bij mijn kaarten

 

http://prntscr.com/3f7uvg

 

Als ik dat screenshot mag geloven krijg jij wel ecm's en unique emm's binnen maar alleen heb jij geen beeld vreemd !

 

Zoals ik eerder al zei je moet de groepen goed zetten staat nog steeds 1 op 1

 

zie paar postings terug !

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat screenshot mag geloven krijg jij wel ecm's en unique emm's binnen maar alleen heb jij geen beeld vreemd !

 

Zoals ik eerder al zei je moet de groepen goed zetten staat nog steeds 1 op 1

 

zie paar postings terug !

 

Heb ik ook al gedaan reader boven op group 1 en reader onder op group 2 maar ook dat helpt niet. Ik heb mijn configs eens gepost in mijn andere oscam thread

 

Bij ECM's staat er toch 0% ok in het screenshot dus klopt dit toch niet

aangepast door Tuneboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik merkwaardig vind is dat bij de id allemaal 0'en staan achter de 8,en dat bij class ook 0'en staat.misschien moet iemand met beeld dit eens gaan bekijken en vergelijken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag contact gehad met TVV en kaarten zijn geblokkeerd omdat ze vermoeden dat ze op niet wettige manier gebruikt worden.

Ze namen zelfs de CS woorden in de mond, ik moet een bezwaarschrift indienen bij hen om meer info te krijgen en de kaarten eventueel terug te kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je,intern delen,met een onbekende poort (geen 12.000),en er staat geen enkele poort open naar je ontvangers,dan vraag ik mij af,hoe ze dit eventueel zouden kunnen zien,of op wat ze zich kunnen baseren?Want het ip adres op xDSL in belgie veranderd om de max 36 uur.En lijkt me niet zo gemakkelijk om dit te volgen,als je van geen diensten gebruikt maakt, zoals bvb no-ip,dyndns e.a.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVV kaarten zijn geblokkeerd omdat ze vermoeden .....

 

Geachte Heer/Mevrouw,

 

U hebt op 30-4-2014 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

Door een controle via een backdoor in het CC-CAM systeem, welke door derden zijn uitgevoerd, zijn wij er achter gekomen dat uw smartcard voor cardsharing wordt gebruikt. Dit is in strijd met artikel 22.1, 22.2 en 22.3 uit de Algemene Voorwaarden van TV VLAANDEREN. Hier kan een hoge boete voor worden opgelegd.Indien u hetniet eens bent met deze afhandeling kunt u hiertegen bezwaar aantekenen.

Wij verzoeken u daarom een brief te schrijven waarin u dit kenbaar maakt. Wilt u in de brief tevens het abonneenummer xxxxxxxx , smartcardnummer en het merk en type ontvanger waarin de smartcard wordt gebruikt vermelden ? U kunt de brief naar het volgende adres versturen:

TV VLAANDEREN

t.a.v. Cardsharing bezwaarschrift

Postbus 12250

1930 Zaventem

 

Uw brief wordt dan in behandeling genomen door onze juridische afdeling.

 

 

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

 

Met vriendelijke groet,

 

Peeters

Afdeling klantenservice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat opent dan weer het hele verhaal over de 'CCCam backdoor'. Door iedereen ten stelligste ontkent, maar de vraag is dan wel:

 

Ofwel TVVLAANDEREN als bedrijf is gewoon aan het gissen en heeft geen bewijs

Ofwel ze hebben opdracht gegeven aan derden om te gaan portscannen. Of dat zomaar wettig verkregen bewijs gaat opleveren is vragenlijst.. Zoiets mag alleen op verzoek van het OM. Ze zullen via de telecom provider immer alle bekende IP's moeten worden afgelopen.

Rest nog áls er daadwerkelijk een backdoor in CCCam zit, of de klant wel bewust gebruik van maakt.. De backdoor doet bij iedere CCCam zijn werk. Ze zouden eerst daadwerkelijk toegang moeten hebben tot de bijbehorende CCCam.cfg. Als daar dan F regels inzitten met publieke IP's dan is deze persoon daadwerkelijk het haasje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...