Ga naar inhoud


Ik ben een beginner, ik zoek iets voor op de camping, goedkoop en toch goed.


johanjpk

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Ik zoek een oplossing voor op de camping in de stacaravan. Digitenne is een drama, de ontvangst val te vaak weg.

 

Dit is wat ik nodig heb:

- 2 tv's

- Zenders: 123,RTL4,5,7,8, SBS6 Net5, maw alle NL zenders, wat kinder zenders is leuk.

 

Dit zin mijn vragen:

- Wat heb ik nodig, set van canaldigitaal, of dingen los kopen.

- Werkt schotel-->splitter-->2x ontvanger.

- Hoe kom ik hier het goedkoopste uit?

- Waar moet ik aan denken. 

 

Wie kan me op weg helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Voor Nederland een schotel van 60cm diameter minimaal.

 

Kostentechnisch is een Canal Digitaal setje het goedkoopst en als je alleen maar TV wil kijken en geen poespas. Neem een recreatiepakket en krijg er een ontvanger bij. Let Op! Je verplicht je wel om 2 jaar klant te blijven.

 

Beter:

 

2 Linux E2 ontvangers die een Canal Digitaal kaartje kunnen lezen. 1 abo afsluiten bij Canal Digitaal. Netwerkkabel tussen beide ontvangers en je kaart delen op de tweede ontvanger.

 

Schotel en LNB rond de 70,- Ontvanger rond de 100,- per stuk! Wat kabel en connectoren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ja. Op beide ontvangers moet een kabel vanaf de schotel. Met een duo LNB met 2 of zelfs 4 uitgangen ben je klaar. In de duoLNB van Canal Digitaal zit al een Diseqc switch (dus dat scheelt weer).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ff met CanalDigitaal gebeld. Je hebt twee vormen recreatie oplosingen:

 

Recreatieset, 24 maanden betalen a 12,95 en dan 99 euro eenmalig.

Recreatieabonnement  6 maanden betalen a 12,99 en dan 299 voor de apparatuur. 

 

MAAR!!!

Bij beide abonnementen kun je geen tweede kaart activeren dus de oplossing voor die Linux E2 ontvangers is denk ik de beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites