Ga naar inhoud


aansluiten v box merk vizyon


Gast peterp

Aanbevolen berichten

ik ben er een van zolang het draait niks veranderen,ik heb voor het draaien van mijn schotel nog een echostar sr 8700 met een 5 draads aansluiting achterop.nu heb ik een vizyon np 501 gekocht werk het zelfde als een v box maar ik zit met de aansluitingen van de vizyon er zitten maar 4 aansluitingen op

2 voor de motor nou dat is duidelijk m1 en m2 en bij de andere 2  aansluitingen staat alleen sensor nou heb ik naar de aansluiting van mijn activator gekeken en daar staat op +5 dc rood / OV zwart en pulse geel, nou denk ik dat zwart en geel naar de sensor aansluitingen moeten MAAR WAT MOET IK MET DE RODE +5dc DOEN ???

en waar moet geel !!!! bovenste aansluiting ???? of moet zwart  op de bovenste aansluiting ???? dat staat er niet op !!!!  wie weet raad ?????????? :(  :crazy:

aangepast door peterp
Link naar reactie
Delen op andere sites


er zitten maar 4 aansluitingen in een recente ACTUATOR

dus 2 voor de motor

2 voor de sensor

dus kijk heel goed waar ze aangesloten zijn in jou actuator

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is die Vizyon standaard alleen voor actuators en motoren met reedsensors , die hebben maar 2 aansluitingen en dan maakt het niet uit hoe je die 2 aansluit .

Jouw actuator heeft een optische pulsgever of een hall sensor , die hebben een 5 volt voeding nodig .

Je zult die Vizyon box open moeten maken om hem aan te passen met een 5 volt uitgang .

E.v. kun je ook werken met een extra 5volt = adapter .

Een moteck V-box 3 heeft wel zo een 5 volt aansluiting .

Ik heb hier nog wel een aangepaste V-box 2 staan met 5 volt aansluiting

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...