Ga naar inhoud


Beeld kwaliteit UPC


jiskefet

Aanbevolen berichten

@ Johan45 ik zit met mijn upc box 3 meter van mijn hoodaansluiting af en gebruik Belden kabel.

Maar als het over kwaliteit van het beeld gaat komt UPC gewoon tekort, plus ook nog eens wat erbij komt de ontzettend trage box.

Vandaar liever satelliet 1 omdat je met een eigen decoder kan werken en 2 meer te ontvangen.

Kortom wat ik eigenlijk wilde zeggen is niet dat het heel slecht is maar je kan gewoon verschil zien.

En de tv en kabel ligt het ook niet aan omdat ik met een plasma scherm werk van 60 inch lg pro type en dan zie je egt wel verschillen.

Daarentegen als ik de upc kast op mijn panasonic 32 inch aansluit is er niet op te merken kortom de boxen komen gewoon tekort.

En we zullen het uiteraard ook maar niet hebben over het vastlopen van de Horizon box.

Waar ik inmiddels ook het laatste type van heb waar alles in opgelost zou zijn.

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je het zo ziet voor tv wel voor internet daarentegen had ik hiervoor glasvezel.

En ik moet zeggen dat is helemaal om te janken.

Overigens als je er toch aan begint bij UPC vraag om een losse modem en niet alles in je Horizon box anders ga je jezelf tegenkomen zodra er storingen optreden met die brakke box van UPC.

Deze losse modem krijg je overigens gewoon gratis en hoef je niets voor bij te betalen.

Suc6 met de keuze

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johan45

 

Ik werk al zo'n 8 jaar in de coax en heb ook 2 jaar voor canal digitaal gewerkt. Ook heb ik alle benodigde apparatuur om te meten dus dat is niet nodig.

Ik weet wat ik doe en weet wat ik moet meten en weet dus ook de verschillen.

Ook hoe UPC en Ziggo de zaak alleen maar upscalen omdat het anders helemaal niet om aan te zien is.

Want tenslotte halen ook hun het uit de lucht ( op bepaalde zenders na ).

Maargoed we gaan aardig offtopic ik laat de keuze aan die beste man zelf over er is nu goed uitleg gegeven denk ik zo.

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de 1.7 miljoen UPC abonnees hebben het sowieso allemaal verkeerd gedaan. !! :P

idd, vind je dat echt zo vreemd dan?

 

En nog ff en dan hebben ze d'r een miljoen of meer bij door de overname van Ziggo waar die Ziggo klanten allemaal heel blij van worden.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het zo ziet voor tv wel voor internet daarentegen had ik hiervoor glasvezel.

En ik moet zeggen dat is helemaal om te janken.

Overigens als je er toch aan begint bij UPC vraag om een losse modem en niet alles in je Horizon box anders ga je jezelf tegenkomen zodra er storingen optreden met die brakke box van UPC.

Deze losse modem krijg je overigens gewoon gratis en hoef je niets voor bij te betalen.

Suc6 met de keuze

Bij glasvezel kun je tegenwoordig kiezen uit wel tig aanbieders, daar hebben ze wel de vrijheid die bij de coax ontbreekt.

Lijkt me sterk dat tv via glas bij alle aanbieders rampzalig is.

 

Goede tip meteen met een los modem te beginnen, die krengen die ze Horizon boxen noemen lopen nu inmiddels 2 jaar na de release nog steeds elke week nog wel een keer vast of was het intussen 1x per 2 weken?

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johan45

 

Ik werk al zo'n 8 jaar in de coax en heb ook 2 jaar voor canal digitaal gewerkt. Ook heb ik alle benodigde apparatuur om te meten dus dat is niet nodig.

Ik weet wat ik doe en weet wat ik moet meten en weet dus ook de verschillen.

Ook hoe UPC en Ziggo de zaak alleen maar upscalen omdat het anders helemaal niet om aan te zien is.

Want tenslotte halen ook hun het uit de lucht ( op bepaalde zenders na ).

Maargoed we gaan aardig offtopic ik laat de keuze aan die beste man zelf over er is nu goed uitleg gegeven denk ik zo.

 

Oh nu begrijp ik waarom er zoveel klachten zijn over die canaldigitaal monteurs.  En UPC en Ziggo upscalen ?   Maak je nou een grapje of ben je echt zo dom ? 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nu begrijp ik waarom er zoveel klachten zijn over die canaldigitaal monteurs. En UPC en Ziggo upscalen ? Maak je nou een grapje of ben je echt zo dom ?

Dom zullen we elkaar maar niet gaan noemen denk ik.

En over de meeste monteurs kan ik je precies vertellen de meeste komen namelijk via Randstad uitzendbureau.

En die hebben vaak totaal geen opleiding op dit gebied genoten.

Daarbij gaat het meeste via Schuuring en aangezien dat bedrijf nogal een grote puinhoop is.

En dus ook de monteurs moet selecteren krijg je die klachten.

Maar er zijn maar een paar echte storingsmonteurs om precies te zij geloof uit mijn hoofd 5 stuks voor CanalDigitaal en die doen ook Ziggo.

Ik ben er ook pas mee gestopt omdat ik klanten niet graag zwetsverhalen verkoop en het gezeik van klanten aan moet horen omdat er al 3x een monteur is geweest.

Vaak ligt het ook aan de consument zelf die een beetje eigenwijs zoals eerder in dit topic door Johan45 ook was aangedragen ( kabels, type apparatuur enz).

Dus we gaan mekaar niet meer dom noemen en laat elkaar verder in de waarde.

Ik heb mijn steentje bijgedragen en meerdere ook.

En zoals ik het zie is het de bedoeling geweest van degene om info in te winnen en dat zal wel gelukt zijn inmiddels.

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij glasvezel kun je tegenwoordig kiezen uit wel tig aanbieders, daar hebben ze wel de vrijheid die bij de coax ontbreekt.

Lijkt me sterk dat tv via glas bij alle aanbieders rampzalig is.

 

Goede tip meteen met een los modem te beginnen, die krengen die ze Horizon boxen noemen lopen nu inmiddels 2 jaar na de release nog steeds elke week nog wel een keer vast of was het intussen 1x per 2 weken?

Ik doel bij glas vooral eigenlijk op de KPN mannen.

1 voor de vervelende xperia box die om de hevenklap vastloopt vooral als je veel gamed.

Staan veel klachten over op internet.

Helaas zijn hun boxen ook beperkt de Motorola's dan.

Voor de rest zal het inderdaad van provider tot provider schelen.

Ik doelde in ieder geval op KPN.

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus maar weer terug on topic, beeldkwaliteit UPC.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reactie,s , ook verschillende meningen , dat is dan wel weer jammer ... :D

 

Ik heb weinig keuze als ik over wil stappen bij CD blijven of naar UPC gaan , aangezien ik ook sneller internet wil lijkt het op OPC uit te komen .

Heb ondertussen wel in mn omgeving rond gevraagd en er zijn er maar erg weinig die nu nog steeds klachten over die Horizon box hebben , schijnt een stuk verbeterd te zijn .

 

Bij CD heb je veel meer kanalen maar heel veel daarvan heb ik nog nooit gezien en ook niet nodig dus , alhoewel de films op net 3 van Albanie wel erg mooi en onderhoudend zijn .... :P

 

Tav de beeld kwaliteit , ben bij een vriend wezen kijken , die heeft nog zo,n mooie Pioneer Kuro plasma scherm , en daar zag het beeld er gewoon goed uit ik kon er niets slechts aan zien .

 

Denk dat ik na de zomer de stap maar naar UPC ga maken , mocht het niet bevallen ben ik na een jaar weer weg

aangepast door jiskefet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...