Ga naar inhoud


Geen FIFA 2014 voetbal via ARD & ZDF op Hotbird 13° oost


Aanbevolen berichten

Helaas helaas...het ziet er naar uit dat ARD & ZDF hun programma´onderbreken tijdens de FIFA 2014 wereldkampioenschappen voetbal.

Dat is zwaar balen voor mij want dan heb ik in Dubai geen andere mogelijkheid dan tussen die bezopen Engelsen in een bar te moeten vertoeven. Dat is daar dan alles midden in de nacht...en of die bars dan nog open zijn?? Ik had alles op willen nemen..dat gaat dus ook niet.

 

post-52831-0-93884000-1402589919.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is een hele lijst, maar kijk eens of je één van de andere zenders (FTA) kan ontvangen die de rechten hebben:

http://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIFA_World_Cup_broadcasting_rights

 

Bij LiveOnSat staan er ook zat FTA.

 

Bijv.:

Ictimai TV op Hotbird 13D, 11200V, 27500, 5/6.

IRIB 3 op Badr 5, 11900V, 27500, 3/4

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat je er met jouw GSO-installatie wat aan hebt maar ik lees net dat de beelden aangevoerd worden via 20°W:

http://www.satellites.co.uk/forums/threads/20-0%C2%B0-west.161265/#post-890318

http://www.lyngsat.com/NSS-7.html

http://www.flysat.com/nss7.php

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ja, dat is jammer! Was in 2006 ook al het geval op Digitenne (toen ZDF er op zat).. Niets aan te doen.. Zoeken naar alternatieve bronnen..

 

Wellicht in je huis in Frankfurt je decoder op ZDF zetten en via www streamen? Waarschijnlijk wel een SD oplossing maar als Fussball je zo lief is wel een optie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

VPN naar thuis en dan de ZDF livestream kijken?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Drs Ijzerbout, ik woon ook in Dubai en heb hetzelfde gemerkt. Ook de Indonesische zenders die het FTA uitzenden zijn gescrambled dus de enige manier is of via illegale streams te kijken (rojadirecta bijvoorbeeld) of in een bar zoals ik meestal doe met buren bij Maison Mathis. Momenteel gelukkig weer in Nederland voor vijf weken dus kan tenminste weer normaal opp tv kijken!

Homecast HS2100CI CD PVR, Triax 64cm, Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga meestal naar het Rotana Towers (Sheik Zayed Rd.) in het financial district, daar is een sports bar of naar het Rotana Centro in het Tecom/Al Soufuh area. Dat is vlak bij mijn woning. Maar in die bars is het zo´n rokers hol. Als ik dan thuis kom, dan stink ik helemaal naar de rook.

Of wat ook goed is, is de Barasti Bar in het Marina bij het Le Meridian Mina Seyahi. Da´s lekker buiten maar wel erg warm nu...ok ´s nachts. Ik ben nog 4 weken in Duitsland. Dus het valt allemaal wel mee. Ramadan is niet zo mijn ding. :D

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nog 4 weken in duitsland bent, is het WK toch ruim afgelopen tegen je terug in Dubai bent?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik denk footprint van de satelliet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de reden en het nut dat een zender op de ene satelliet fta en op andere gescrambled is?

 

Deze Duitse zenders op Hotbird zijn ook FTA maar zonden de voetbalwedstrijden niet uit.

Maar de reden in dit geval waren de rechten. ARD/ZDF hadden (blijkbaar) niet de rechten voor zo'n groot gebied.

 

Soms zijn dezelfde zenders op de ene satelliet gecodeerd en op een andere weer niet. Meestal is dat omdat de zenders op de eerste in een abonnee-pakket zitten of ook een rechtenkwestie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...