Ga naar inhoud


Dect gigaset aansluiten op een Fritzbox, ik weet het niet meer.


Aanbevolen berichten

Voorts heb ik een account genomen (als proef) bij. 12connect, Komt óók niet voor in het Betamax-rijtje. 

De resultaten van 12connect heb ik nog niet.

 

Voor een inkomend nummer lijkt deze provider met € 1,05 per maand iets goedkoper dan Budgetphone (€ 1,25), maar weer duurder dan CheapConnect (€ 0,75). Waarmee de toon voor de kosten van een inkomend VoIP-nummer lijkt te zijn gezet (rond € 1 per maand moet dat kunnen lukken voor een NL nummer).

Qua gesprekskosten halen ze het alle drie echter niet bij een losse VoIP provider, niet Betamax-dochter,  als het door mij nog uitsluitend gebruikte 007voip, dat weliswaar afrondt op een hele minuut, maar geen starttarief berekent (en waarbij het beltegoed ook nog eens onbeperkt houdbaar blijft).

 

Het blijft denk ik lonen om per veelgebelde bestemming de juiste provider te kiezen voor uitbellen.

Dat zal voor iedereen weer anders liggen. Zeker als je het voor huisgenoten fools proof wilt houden.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...