Ga naar inhoud


Fastscan geeft ´mislukt´


hansjeee

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik had eerst nooit problemen met mijn dreambox maar na een tijdje deed hij het niet meer. Ik heb hem op fabrieksinstellingen gezet maar niks deed het, ik gebruikte eerst altijd fastscan voor canal digitaal maar nu krijg ik steeds de foutmelding ´mislukt´. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

 

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan is je DiseqC instelling waarschijnlijk niet meer correct.. Wat voor Dreambox, welke image, wat is je schotelconfiguratie?

Dank voor je reactie! Ik heb een dreambox dm800 pvr, de andere twee kan ik niet beantwoorden ik weet het niet, ik snap nog niet veel van zulke dingen en ik hoop dat je mij daarmee kan helpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Als je de Dreambox start (vanaf uit-stand! Dus niet vanuit stand-by) geeft hij zelf iets aan wat er op draait. Daar kun je desgewenst een foto van maken. Is het een originele box of een clone? Bekende images zijn OpenPli, Newnigma, Ozoon etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de Dreambox start (vanaf uit-stand! Dus niet vanuit stand-by) geeft hij zelf iets aan wat er op draait. Daar kun je desgewenst een foto van maken. Is het een originele box of een clone? Bekende images zijn OpenPli, Newnigma, Ozoon etc...

 

Het is wel een originele, ik krijg dit ervoor als ik hem opstart. En de volgende foutmelding als ik een zender aanklik.

post-72310-0-18535600-1403298629_thumb.jpg

post-72310-0-47249100-1403298649_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat ziet er niet direct verkeerd uit. Hij draait op OpenPli en vindt geen data op de opgegeven transponder. Meest voor de hand liggend is dat je DiseqC niet goed staat. Wat voor LNB instellingen/apparatuur heb je? schoteltype, aantal LNB's, welk type LNB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er niet direct verkeerd uit. Hij draait op OpenPli en vindt geen data op de opgegeven transponder. Meest voor de hand liggend is dat je DiseqC niet goed staat. Wat voor LNB instellingen/apparatuur heb je? schoteltype, aantal LNB's, welk type LNB?

 

Waar kan ik deze info vinden? Ik heb een schotel met de afmetingen van 120 bij 120, ik heb wel wat foto's van mijn schotel.

post-72310-0-73120000-1403300881_thumb.jpg

post-72310-0-94993900-1403300904_thumb.jpg

post-72310-0-84856900-1403300932_thumb.jpg

post-72310-0-21568500-1403300955_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...