Ga naar inhoud


geen signaal op vier-2be- vijf tv


armanie

Aanbevolen berichten


Zijn die tuners minder gevoelig?sinds die wijzigingen,hebben mijn ouders soms last van lichte blokvorming.Toen tijdens deze storingen,hun kaartje meegenomen naar boven waar de vu duo aangesloten ligt aan dezelfde lnb en schotel,en ik kon niks opmerken.kaartje terug gegeven,en zij hadden last van lichte blokvorming.Zij hebben ook maar 50% en mijn vu toont meer.

En ja,de kabels al verwisseld om het een en ander uit te sluiten.

En hier staat een dect 30 cm van de vu,maar van storingen heb ik geen last.

Ook met mijn 5 wifi signalen,heb ik geen last.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees, je zegt het precies goed in bericht 14.
En armanie, je kunt de lnb's vervangen door smalle lnb's, bijv. ALPS maar ik zou dan liever kiezen voor een iets grotere schotel, bijv. een Triax 88. Daar passen wel lnb's met koppen van 60mm op en een Triax 88 koop je al voor €27,50. Dat is heel wat goedkoper dan nieuwe lnb's.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens gekeken zonder kaart en beeld,maar dat heeft geen invloed op de signaalsterkte en ik krijg met mijn vu duo via de app dreamlite 10,5 Db binnen op zender 4.

Ik gebruik een triax 8(8)(0) cm schotel met een lnb van TVV voor astra 1 en 3 met 4 uitgangen.

Mijn vader heeft dezelfde ontvanger en heeft ook maar 50%

post-40019-0-74761100-1404253547.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...