Ga naar inhoud


Vraag in verband met verbinding, zender zoeken


timhenning

Aanbevolen berichten


ok, het werkt...

 

ik heb de schotel hoger gehangen want met een app op men gsm zag ik dat er een stukje boom in de weg hing...

kheb alle zenders nu (denk ik), maar er zijn er nog een deel die niet werken maar dat kan zijn met het abbonoment bij tvv.

dat het nog niet geactiveerd is ofzo.

 

hd posten kan ik ook niet ontvangen. (morgen komt er iemand met een satellietvinder of hoe het ook noemt de schotel helemaal juist hangen zodat we optimaal ontvangst hebben)

 

maar is het normaal dat het geluid zo stil is? op de decoder staat het geluid nu volledig open en de televisie moet ook bijna op maximum staan.

 

ik ga gewoon afwachten tot ze er morgen zijn met de satellietvinder en dan kan die ook ineens alle instellingen doen.

 

kben al blij da we al beeld hebben.

 

bedankt iedereen voor de reacties en hopelijk kan ik door men ervaring nog mensen helpen in de toekomst

 

mvg,

Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het signaal was goed maar net niet goed genoeg om de zenders te ontvangen.

Door het hoger hangen van de schotel kreeg ik een half blokje meer ontvangst en was dat probleem opgelost...

 

De activatie van d kaart zou gedaan moete zijn.

Dat hebben ze gedaan toen ik belde voor men probleem. De schotel staat nu waarschijnlijk nog niet volledig juist vr de hd zenders. Morgen komt er iemand met een apparaat om fijn te stellen.

 

Ik blijf er tot dan af.

 

En ik laat het morgen weten of het optimaal werkt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...