Ga naar inhoud


Past CI+ module in CAM slot?


sat_angel

Aanbevolen berichten


Gast Mimisiku

Zou zeggen: kijk in de handleiding.. Denk persoonlijk niet.. In 2006 waren er nog geen CI+ modules. Ziggo kon je toen met AlphaCrypt en Irdeto CI's bekijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ziggo kon je toen met AlphaCrypt en Irdeto CI's bekijken...

Met enig geluk nog steeds.

(Beter niet de Alphacrypt Light versie van deze module nemen)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Tot zolang het duurt .....

 

 

Het duurt al sinds de start van CI+, en ik denk niet dat deze optie Ziggo nog boeit. Het gebruik ervan is inmiddels marginaal.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht een domme vraag ;)

 

Ik heb een samsung LCD TV van 2006 met een CI interface.

Past hier een CI+ module van Ziggo in?

 

Of is dit een no-go?

 

thx

uhm waarom geef je eigenlijk het type en model niet prijs in je vraag...? (of ook in de tags )

wellicht is dat met die informatie erbij makkelijker voor iemand die het leest of zelf toevallig iets zoekt op het internet

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Nee, UPC is Nagra en Ziggo Irdeto 2. Hebben verschillende CI+ modules.... Daarom wilde ik ook de boxkey hebben, maar schijnt dus als illegaal bestempeld te worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, UPC is Nagra en Ziggo Irdeto 2. Hebben verschillende CI+ modules.... Daarom wilde ik ook de boxkey hebben, maar schijnt dus als illegaal bestempeld te worden....

Verbaast je dat?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Eduard,

 

Ja, eigenlijk wel. Ga er hier niet verder op in omdat het door de Moderatoren hier niet gewenst is. Tenslotte heb ik een UPC Mediabox met eigen kaart en betaald ABO. Wil ook niet gratis kijken, maar gewoon via de Dreambox kijken. In het mom "alles in 1"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...