Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Een extra smartcard van CanalDigitaal is flink duurder geworden. Voor alle extra pakketten kost de kaart nu €4,50 / maand.
Dat was voor het Basispakket €1,50 en voor het familiepakket €2,50.

Het verschil met de extra kaart voor het basispakket is wel dat voorheen op de extra kaart het STB-pakket te zien was, nu het basispakket.
Zie de site op CanalDigitaal: http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/extra-tv-aansluiten/
Ook Totaal TV maakt hier melding van, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/16674/extra-smartcard-canaldigitaal-duurder.html
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu blijft natuurlijk de vraag of deze prijsverhoging alleen voor nieuwe of ook voor bestaande abonnees op een 2e kaart van toepassing is.

Ik wilde vorige week mijn 2e kaart á € 1,50 p/m opzeggen maar kreeg toen op de verlenging van mijn Basispaket een korting van € 2,= als ik de 2e kaart niet opzeg waardoor mijn totaalbedrag € 0,50 lager uit kwam namelijk € 12,45 p/m.

 

Het zou nu toch een verrassing zijn als mijn 2e kaart nu met eens € 4,50 zou gaan kosten.

Maar goed, dan zeg ik alsnog de 2e kaart op.

 

Met ingang van wanneer gaat dit eigenlijk in, kon het niet zo snel ergens vinden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk per direct voor nieuwe extra kaarten.
Toch een dure liefhebberij als je op de extra kaart ook de HD-zenders er bij wilt hebben. €4,50 plus €5,- is €9,50 / maand. Ben ik blij dat is een SmartWi heb. Kost me niks extra per maand en je bespaart ook de aanschafkosten van een grijze kaart en registratiekosten.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegek voor worden dat je op je extra card de volle pond moet betalen voor film1/hbo/sport1, vraag me eigenlijk af of dit uberhoud wel mag.

 

Sta er ook niet raar van tekijken dan meer en meer naar illegale servers gaan en of cd opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hbo/film1/sport1 op extra kaart zonder meerprijs zal ook het einde betekenen van vrije hardware keus.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat bestaande klanten met extra kaarten vanaf 1 aug. ook €4,50 moeten gaan betalen, nieuwe extra kaarten vanaf nu.

 

Waar staat dat want ik kan het zoals eerder al geschreven niet vinden?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sprietje,

 

Bedankt maar het zal wel aan mij liggen maar ik zie allerhande fora die iets over Canal Digitaal te vertellen hebben maar geen CanalDigitaal forum.

Kun je mij misschien een link doen toekomen?

Schijnbaar ben ik gewoon te stom om dit forum te vinden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om precies te zijn, op de Canaldigital site.

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/extra-tv-aansluiten/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat bestaande klanten met extra kaarten vanaf 1 aug. ook €4,50 moeten gaan betalen,..

 

 

Tja, dat vraag ik niet want die pagina had ik al gezien n.a.v. de link in het OB en dat is verder duidelijk

 

De vraag waar dat staat is gebaseerd op de bovenstaande opmerking van Sprietje dat bestaande klanten vanaf 1 augustus ook € 4,50 moeten betalen.

Desgevraagd schreef hij dat hij dit op het CD forum had gelezen maar ik kan het CD forum niet vinden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat bestaande klanten met extra kaarten vanaf 1 aug. ook €4,50 moeten gaan betalen, nieuwe extra kaarten vanaf nu.

 

 

Beginnen ze weer?

 

Een onaangekondigde prijsverhoging mag niet en een prijsverhoging geeft per direct de mogelijkheid tot opzeggen.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...