Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

 

X-Trend ET10000 ~ 3 x DVB-S2 ~ OpenPLi 4.0

X-Trend ET4000 ~ OpenPli 4.0

werkt daar een CI+ module in?

:D

 

SKY Europe > komt, en sky germany is nu al aan het pairen tussen kaart en receiver / CI+ om het slot er definitief op te zetten.

Dat komt ook hier betreffende CanalDIGITAAL en TVVlaanderen sneller dan je denkt.

Zal men de kerstcadeau's nog afwachten?

  • Like 1

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat Sky in grote landen zich meer kan permitteren dan in kleine marktgebieden.

Bovendien werkt de witte module m.i. zoals CD dat wil. Dus dat kan volstaan.

 

De markt verder dichttimmeren in een kabelland als Nederland zou eerder een faillissement dan marktaandeelvergroting opleveren, denk ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op UPC / Ziggo en KPN ook HBO en/of Film1

ik denk dat juist die Europese voorschriften het "wetmaken" dat er grote en kleine landen zijn.

 

edit: vergeet te vermelden dat je leveranciers en netwerkbeheerders hebt

 

afgezien van die paar Nederlandse lobbyisten wil Europa helemaal geen CI+ module, tweede of derde kaart.

Die EU wil zelfs SES-Astra via het Europees Gerechtshof aanklagen.

 

Die EU-aanhangers willen uitwisselbare duurzame systemen voor de techniek alsook voor de vrijheid van informatie, opdat de boer in Griekenland ook weet wat de prijs bij de Supermarkt in DenHaag is voor zijn Olijven.

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was onlangs in molenheide belgie en zag tot mijn verbazing dat ook commerciële Nederlandse zenders en Vlaamse verschenen op tv. Stond wel hoteltv op de oude crt bakskes. Doen ze hier dan ook aan cardsharing van canaaldigitaal?

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als het goed is hebben ze een business abonnement, daar heeft Canaldigitaal zelfs speciale kaarten voor die geen restricties hebben voor wat betreft het aantal te decoderen kanalen per kaart.

Via een kopstation worden de programma's ontvangen en daarna ongecodeerd op een intern centraal antenne systeem gezet.

 

Zij hebben dus geen extra kaarten nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou inderdaad de juiste weg moeten zijn maar het probleem is dat CD dan onverwacht het signaal kan uitzetten en dan sta op zwart zonder dat je op dat moment iets aan kan doen.

Je hebt als consument v.w.b. CD nog te weinig middelen om iets op korte termijn af te dwingen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...