Ga naar inhoud


Waarom niet legitieme Windows 7 ?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Terwijl ik de krant las hoorde ik een korte ping van een boodschap en nu staat er helemaal onder rechts op het bureaublad boven de taakbalk een tekst namelijk

"Windows7 Build 7601 Dit exemplaar van Windows is niet legitiem."

Verder kan je er niets mee .Niet openen ,tekst niet bewerken ,niet verwijderen noch met linkse of rechtermuisknop.

Maar als er iets is waar ik absoluut zeker van ben is dat mijn Windows 7 100% genuine is.

De computor is OEM  Win7 geleverd door Asus en de originele Microsoft Starter suite 2010 voor Word EXcel  Dvd heb ik nog in mijn bezit.

Moet ik nu problemen vrezen als ik sluit en weer opstart?

Of wat is een oplossing?

alvast dank

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Druk op Start en zoek op "Windows Activeren". Volg de procedure, als het goed is kun je ergens gewoon je serienummer invullen (zal ergens een sticker op het systeem zitten, anders los bijgeleverd). Als je gewoon een eerlijke licentie hebt moet dat geen problemen opleveren. Anders even telefonisch support bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit durft voorkomen als je,je hardware veel wijzigt of toevoegt.Dan bel ik de automatische activeringsdienst van microsoft,en kies dan,dat de hardware gewijzigd is.Ik kreeg telkenmale netjes zonder probleem een nieuwe code,die ik moest invullen,en kon perfect windows terug activeren.Zie in google voor telefonische activatie,hoe je dit doet.

Een 2de mogelijkheid is,maar dat is ver gezocht,dat iemand op een oneerlijke manier je licentie sleutel heeft gestolen,en hem gebruikt.

Daarom kleef ik nooit een licentie op de pc,maar bewaar ik die op een veilige plaats.Niet juist,maar liever dit,dan dat mijn licentie gestolen wordt.

Er zijn nog manieren,maar als ik verder daarop inga,zal ik teveel commentaar krijgen,of weer een waarschuwing.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging nog maar naar start /configuratie / systeem / en dan in de zoekfunctie "windows activeren" en terwijl ik aan het lezen  was hoe moet ik nu verder verdween de boodschap spontaan.

Wel vreemd en verder wijzig ik zelden of nooit iets aan de hardware. Zeg maar nooit.

Allen dank

grts

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging nog maar naar start /configuratie / systeem / en dan in de zoekfunctie "windows activeren" en terwijl ik aan het lezen  was hoe moet ik nu verder verdween de boodschap spontaan.

Wel vreemd en verder wijzig ik zelden of nooit iets aan de hardware. Zeg maar nooit.

Allen dank

grts

 

PC net nieuw/verse installatie? Je moet tegenwoordig binnen 30 dagen registreren. Misschien waren die dagen om en had je dit niet gedaan.

 

En is vervolgens die melding gekomen waarop je Windows heeft gerageerd door automatisch te registreren.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...