Ga naar inhoud


Fine living & Food network: geen nederlandstalige ondertitels?


riji

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En het ergste is, dat als je dit meld je het antwoord krijgt dat je jouw box moet herinitialiseren en dat dan de ondertitles wel zullen verschijnen.

De help desk heeft hier dus nooit naar gekeken.  En melden het ook niet door aan de TD.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg zonet de nieuwsbrief van TV Vlaanderen in mijn mailbox

 

Ondertiteling Food Network
De Nederlandstalige ondertiteling voor Food Network is vanaf nu beschikbaar. Indien deze niet automatisch verschijnt, raden we u aan de handleiding van uw ontvanger te raadplegen voor het instellen van de ondertitels.

geen melding van Fine Living .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Het viel mij op dat de ondertiteling op Food Network zo'n 3 seconden achter liep bij de beelden, dit is erg irritant en je kunt dan misschien nog beter geen ondertiteling erbij vertonen.. 

 

De helpdesk van Canaldigitaal meldde mij "Dit is geen algemene storing. Wij raden u aan een fabrieksreset uit te voeren en daarna opnieuw de zenderlijst in te laden."  Dit heb ik gedaan, echter dit hielp niet.

 

Toen zag ik dat in Openpli 4 er bij de ondertitelselectie (2x geel), nu ook een Ondertitel snelmenu (blauw) staat.

Onder de laatste optie "Ondertitel vertraging indien timing ontbreekt" stond 3.5sec ingesteld. Nadat ik die op Geen vertraging had gezet, klopt de ondertiteling weer met het beeld. 

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...