Ga naar inhoud


Panasonic TX-39AS600E viera-link / hdmi-cec probleem?


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Gigablue Quad Plus aan een Panasonic TX-39AS600E hangen en ik krijg de tv op de 1 of andere manier niet goed aan als ik de Quad aanzet. OpenATV met hdmi-cec op de Quad.

Hij gaat wel aan maar op analoge tv?

 

Dus ik zet de Quad aan, de tv gaat wel aan, maar niet op het juiste hdmi-kanaal maar op analoge tv?

 

Als ik alleen de tv aanzet met zijn eigen ab gaat ie wel gewoon aan op,de laatste ingang, te weten hdmi1.

 

Andere hdmi kabel mag ook niet baten, doe ik iets verkeerd?

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had hier precies hetzelfde probleem met een Dreambox 800 HD se en een Panasonic plasma TX-P42GT30E.

Bij mij lag het aan de gebruikte hdmi kabel (1.3), deze heb ik toen vervangen door een andere hdmi kabel (1.4) en het probleem was over.

 

Wat je nog kunt proberen is, om een andere hdmi aansluiting op de tv te gebruiken, of om eens een ander image te gaan gebruiken. Al denk ik dat het laatste niet zal helpen, maar je kunt het allicht proberen.

aangepast door phil 3548

DM-800HD se -|- stab HH120 -|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik heb hier hetzelfde probleem met een txp42 panasonic plasma en een mede8er hd streamer. En ik krijg dit met geen mogelijkheid via de viera link aan de praat.Ik heb wel beeld via de hdmi maar dan valt de viera-link uit. wil ik de viera-link gebruiken dan moet ik de mede8er aansluiten via component aansluiting. het heeft niets te maken wat voor hdmi-kabel je gebruikt, het is gewoonweg niet compatibel met elkaar. Ik heb dit al een na laten vragen via een kennis die panasonic dealer is en het valt en staat met de software die in de tv zit. En ze gaan voor die paar tv's die hier in nederland verkocht worden de software niet aanpassen, dus helaas pindakaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...