Ga naar inhoud


NIEUW VTi "Vu+ Team Image" - v. 7.0.x - 2014.07.17


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Mooi dat het nu wel functioneert maar het is dus geen foutje van de VTI Restore maar wellicht een teruggezette instelling of plugin die niet meer helemaal compatibele was met versie 7 maar volgens mij bedoel jij dat ook.

 

Misschien ook gelijk weer een les voor anderen dat een schone installatie weliswaar iets meer werk is maar nauwelijks of geen problemen oplevert.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de nieuwe VTI 7.x.x.x erop gezet.

Alles functioneert behalve de CAM installatie. (Via VTI-panel).

Hij blijft hangen op de download.

De update en diverse software download werkt wel.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even mijn ervaringen: na het flashen van de nieuwe VTi 7.0 image van 17-07-2014 werd mijn ingebouwde harddisk niet gemount, daardoor kon ik ook niet bij de backup lijstjes van plugins, settings en configuratie. Nogmaals geprobeerd met flashen via een USB stick, backups wel beschikbaar en de installatie verloopt zonder problemen, updates worden uitgevoerd, cccam werkt, etc. 

Daarna, bij opstarten EMC helaas weer geen toegang tot de harddisk. Geen idee waar dat aan kon liggen, en voorlopig even teruggegaan naar mijn VTi6 backup image. Affaire à suivre...

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

werd mijn ingebouwde harddisk niet gemount,
&
Daarna, bij opstarten EMC helaas weer geen toegang tot de harddisk.

 

daar zit hem natuurlijk de kneep...

 

hoe de harddisk gemount / aangekoppeld is en of dat wel juist gebeurd is bepaald een en ander ook voor andere toepassingen zoals de EMC die allerlei symbolic links naar dat pad /hdd aangemaakt heeft.

 

de ingebouwde harddisk zou principieel ALTIJD moeten worden aangekoppeld, of er is echt een compatibiliteitsprobleem met die schijf.

 

hoe we daar achter komen is eigenlijk eerder een eigen bericht waard

- welk filesystem > ext3 / ext4 / ntfs ?

- hoe groot is het filesystem MB / GB (eventueel of het in verschillende partities is opgedeeld) ?

- welk merk en model HDD?

- had je na flashen van het nieuw image ook de device-manager bekeken inzake de aankoppeling van jou HDD (een handeling die eerder toeval is als het in het verleden altijd werkte)

- was de receiver na flashen ook officieel afgesloten en opgestart (dus niet die stroomknop op de achterzijde gebruikt)

- was de receiver ook na die herstart al ge-update met de systeem software verbeteringen en plugin updates?

 

ciao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kon een nieuw topic beginnen, maar dacht, ik doe het hier.

 

Sinds versie 7 heb ik als ik in mijn programma lijst van de nu bezige uitzendingen zit, lees pijl knop naar boven ( boven 'OK' toets ), en ik kies een andere zender en dan 'OK' toets, of ik wil terug spoelen tijdens een opname dan krijg ik een 'input' keuze dialoog. Vroeger nooit eerdere gezien.  Drie keuze's: 1 'doe niets', 2 'spring naar de zender xxxx' en 3 'speel de opname vanaf het begin af'.

 

Iets nieuws onder 7? En hoe krijg ik dit dialoog voor altijd verdwenen? Zo irritant, moet soms twee of drie keer een keuze maken voordat het weg gaat, en soms springt het nog naar een vorig bekeken zender ook?!

Heb vanalles bekenen maar kan geen instelling vinden.

 

Iemand enig idee?

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vreemd verhaal, heb dit proberen te reproduceren maar a.h.v. de bovenstaande beschrijving is mij dit niet gelukt.

 

Heb je versie 7 helemaal vers geïnstalleerd of heb je na de installatie de backup's teruggezet van de zenderlijst, plugins en configuratieinstellingen.

Dit laatste heb ik overigens wel gedaan maar zonder enig probleem.

 

Misschien even helemaal opnieuw flashen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jürgen,

 

De upgrade is via het interne/internet procedure verricht.

Had de laatst bewaarde instellingen, na herstart via de wizard weer ingeladen.

opnieuw geflasht. Nog steeds aanwezig. Als jij het niet hebt, dan zal het toch ergens een instelling wezen.

 

een screenshot.

Foto-UW4IWIAB-D.jpg

 

Vervelende is dat als je al in een lijst zit je eerst exit moet doen voordat je dit dialoog überhaupt ziet.

aangepast door iPadawan

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...