Ga naar inhoud


NIEUW VTi "Vu+ Team Image" - v. 7.0.x - 2014.07.17


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Verandering van skin maakt geen verschil. Blijft opkomen als ik naar huidige opname zender schakel.

 

De 'Use preview mode In service list" haalt het twee keer 'OK' weg maar niet het dialoog.

 

Ik zag en zie nog steeds nergens iets wat zegt over de tekts. Zeker de keuze 'Do Nothing' het doet werkelijk niets, stil beeld.

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik lees wel vaker dat na het flashen en daarna het terugzetten van oudere backup's zoals zenderlijsten, instellingen en plugins problemen gemeld worden.

Is het niet een corrupte oude zenderlijst of een (restant) van een (vage) plugin die de problemen veroorzaakt zijn het misschien wel oude instellingen.

 

Ik zou wederom willen voorstellen om een kale flash uit te voeren want dan zal het probleem niet aanwezig zijn.

Zet darna stuk voor stuk de oude backup terug en controleer na elke teruggezette backup of alles nog prima functioneert.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

eens,

behalve die backup stuk voor stuk terugzetten

zet niks terug

gewoon lekker fris opnieuw instellen

kost iets meer tijd

 

indien je heel andere skins gebruikt moet je weten of die skinparts ook geladen zijn en compatibel zijn

iPadawan schreef nog geen "woord" over welke skin hij gebruikt. (dat is lastig voor antwoord geven)

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, helaas. Zoals ik schreef is het ook aanwezig bij de standaard skin.

Mijn huidje is gepolijst aluminium.

 

Opnieuw installeren of niet, het gaat er onder andere om, waar komt het vandaan.

Ga morgen maar de settings en xml files voor het systeem en de plugin's doorploegen.

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

behalve die backup stuk voor stuk terugzetten

zet niks terug

 

 

Ook daar ben ik het van de basis uit gezien helemaal mee eens.

 

Ik kan me echter voorstellen dat TS graag zou willen weten wat de oorzaak is en daarom schreef ik om de backup stuk voor stuk terug te zetten om in elk geval te bekijken welk van de 3 backup's het probleem veroorzaakt.

Of je dan ook nog precies dat deel kunt lokaliseren welk de boosdoener waag ik te betwijfelen.

Soms is het een hangen gebleven deel van een plugin.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...